Cillamuffins....

Sv: Cillamuffins....

KL

Såhär ser vi ut

5376.jpg

Eh, nä, så ser du inte ut!

Hahahaha, jo såhär ser jag faktiskt ut :p, men du kan väl inte se ut som du gör på din bild? Det funkar inte :crazy:;)

Ciindy
--------------------------------------------------------------------------------

Du är ju också blond att inte folk förstår att man ska lägga in bilder på sig själv

Haha, blond?! Brunett och har alltid varit :D, vad roligt att höra andras kommentarer om en!

Jamen så smidigt :rofl: Fast jag är betydligt mer blekfisig och påklädd nu :D

Haha, ja en annan är också blevfis för tillfället coh regält påklädd i denna hemska blåst! Var åt ditt håll häromdagen, eller ja i Sölvesborg, kunde ju svängt inom och hälsat på :D

Ja det var faktiskt lite dålig stil att du inte gjorde det :mad: *surar en stund* ;)

Hahahaha förlååååt !!
Hade varit på shackmatt i Sölvesborg och handlat lite kläder :d, sen var jag tvungen att köra som tusan för att hinna till Kristianstad; till Biltema och till en nyckelverkstad och fixa en ny nyckel till min bil, innan jag skulle hem till stallet. Får helt enkelt skylla på det!!

Oj, vad roligt att se alla här på Hund, och inte många ser ut som bilden jag har haft i huvudet ;)

Här är i allafall jag med min kompis vovve:
mysmedharry.jpg

och kanske en när man ser mig lite bättre också
(typ 1 år gammal bild men jag ser ungefär ut så forfarande)

gladochsliten.jpg

*kl*
Jag skriver ju mer i hästtrådarna och har aldrig visat bild på mig själv men...nu hittade jag plötsligt en bild på mig som faktiskt funkar på det här forumet...Jag brukar inte gå runt i hölster men bilden är från en westernfest ;)

jag.jpg

Mina gamla bilder ser ut såhär:
%7B990B2ABE-85B9-4FD3-B2F7-432A35AD2B5D%7D.jpg

*kl*

Får väl sälla mig till skaran som varit duktiga och lagt in bilder! Fast jag har varit väldigt inaktiv en period... Here we go:

IMG_2901.jpg

Fast jag är inte blond längre.. mörkhårig istället!

Senast ändrad av en moderator:

*kl*

Gu, vad kul tråd!!

Har inte skrivit inne på hund på ett bra tag nu, men jag tittar in varje dag.

De absoluta chockerna än så läng har varit GNIST, SKOGSTROLLET och LITEN82

Va snygga ni e allihopa :) ja ska se om ja hittar en bild på mig själv..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Senast tagna bilden XVI
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka