Cillamuffins....

Sv: Cillamuffins....

Såhär ser jag ut för tillfället förresten

17492402.jpg

Oj ingen ser ut som jag trott och föreställt mig. Många är mycket yngre än jag trodde.

*KL*

De enda bilden jag hittade som är nåt sånär ny och inte innehåller massa andra människor är denna, det är min Loka och jag;) Och jag har blont, långt, lockigt hår.

DSC00129.jpg

Jag tror kanske att det har att göra med ditt namn :D

En kort tjej, lite punkarstil, kortklippt hår i någon ubermodern frisyr och gröna slingor :crazy::o

:rofl: Det är ungefär den bild jag fått framför mig också. :D Så du är långt ifrån ensam.

Det här var en rolig tråd. För även om jag inte direkt brukar sitta och fundera på hur bukefolket ser ut så inser man att man nog ändå har en ganska klar bild i huvudet av många. Och att den sällan överensstämmer med verkligheten över huvud taget. :rofl:

kl

Här har faktiskt jag och Annielee fastnat på samma bild. Jag håller i valp nr 2 och hon valp nr 3 (som är hennes, jag bara visade). Ingen valp står särskilt snyggt :angel: förutom hennes då som står någrlunda iaf. Men men... det var ju bara valpklass! :love: Bilden är länkad från aaniston.se som är uppfödare till alla 4.

aanistonclitteratSWMariefre.jpg

:rofl: Det är ungefär den bild jag fått framför mig också. :D Så du är långt ifrån ensam.

Det här var en rolig tråd. För även om jag inte direkt brukar sitta och fundera på hur bukefolket ser ut så inser man att man nog ändå har en ganska klar bild i huvudet av många. Och att den sällan överensstämmer med verkligheten över huvud taget. :rofl:

:mad: meeen vad ha jag gjort för intryck på alla egentligen :(

:rofl:

Du är ju också blond:crazy: att inte folk förstår att man ska lägga in bilder på sig själv;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Senast tagna bilden XVI
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka