Cillamuffins....

Sv: Cillamuffins....

Jag har inte varit så aktiv på hund nu på senaste så jag vet inte om någon undrat hur jag ser ut.
Men såhär ser det här knäppa radarparet ut i alla fall.

Photo_18942_634194.JPG

Med båda hundarna
Photo_18942_634195.JPG

Visst är dom underbara! :love: :rofl:
Alla brukar älska att kommentera öronen.

"Hur många kanaler pejlar hon in med dom där?"
"Du har aldrig funderat på att lära henne att flyga?"

:rofl:

Nämen vad oj!!! Vad jag inte trodde att folk såg ut som bilderna! Eller haha.. :D:D
Jag vågar inte lägga ut bild haha:angel:

Nämen vad oj!!! Vad jag inte trodde att folk såg ut som bilderna! Eller haha.. :D:D

Jag kan bara instämma, det är väldigt få i den här tråden som stämmer överens med vad jag trodde.
I princip samtliga ser dessutom väldigt mycket yngre ut än vad jag trodde. Gnist har jag ju träffat och visste hur hon såg ut, men hade jag inte gjort det hade jag antagligen haft en lika missvisande bild av henne. :p:D

nej, så där ser du inte ut!!

Du är en liten, spinkig tant med mörkt hår och graningestövlar ;)

Förutom att du utseendemässigt inte är särskilt lik en bullterrier fick jag verkligen en "Sådan matte, sådan hund"-känsla av din bild! :D

nej, så där ser du inte ut!!

Du är en liten, spinkig tant med mörkt hår och graningestövlar ;)

TANT?????????????? :eek: :eek:

Liten är jag och graningekängor har jag, men inte är jag vare sig spinkig eller mörkhårig :D

Lustigt hur folk uppfattar en, men ändå..... TANT?????????? :eek:

:rofl: :D :rofl:

Men jag som trodde du var väldigt lång med hästsvans ;)

Det är så längesen att jag inte kommer ihåg, och om jag inte missminner mig gav du dessutom en väldigt målande beskrivning av dig själv redan innan vi träffats så jag har helt enkelt aldrig fått chansen att bilda mig någon missvisande uppfattning om dig. ;) :p

Du måste nog vara den som stämmer in minst på den bilden jag hade utav dig, för jag har alltid tänkt mig dig med asiatiskt utseende. :p

men va!!???
Alltså, du kan ju inte lägga ut bilder på någon annan än dig själv för så där sev du ju inte ut :p ;)

Jag fick för mig att du var liten med grått hår :cool: av någon anledning.... :rofl:

men va!!???
Alltså, du kan ju inte lägga ut bilder på någon annan än dig själv för så där sev du ju inte ut :p ;)

Jag fick för mig att du var liten med grått hår :cool: av någon anledning.... :rofl:

Men, jag dööör! :D "grått hår"??! Låter jag som jag är sååå gammal?? :rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp!
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka