Cillamuffins....

Sv: Cillamuffins....

Här kommer en bild på mig och mina två filurer
jnf_0739_1__1201738881.jpg

Om det är någon som undrat hur jag ser ut så kommer här den första bilden på buke på mig.

Taget i somras och jag sitter och rensar kardborrar :devil: i Mirres päls.
Och något som inte syns på denna bilden är den midjelånga flätan som ständigt (nästan) hänger på ryggen.

rallylydnad.jpg

nepp inte det, men väl i montenegro, namn på staden har jag såklart glömt :)

*kl*

Roligt att se hur alla ser ut! :)

Är ju inte så himla aktiv här (mer än att jag läser), menmen; här är jag iaf: :)
omgjord24.JPG

Jag fastnar ju aldrig på bild, men en fuling kan jag bjuda på :D

1-1-1-1-1gadda.jpg

Och som kontrast till klädsel och gäddslem

Rultan_o_strumpan-1.jpg

Men var är alla tanter? - hälften av er som satt in bild här trodde jag skulle vara i övre medelåldern:p

Å så ser ni ut som 25 allihop.
Tur jag tog en gammal bild.

du får göra en Jadzia. blondera och permanenta dig, så ser du ut som du ska.

Hehe. Nä! Jag blonderade mig av misstag en gång när jag gjorde slingor och fastnade i telefonen och satt för länge. Såg förskräckligt ut!
Jag är ganska färggrann. :)

Men en permanent överväger jag faktiskt... ;)

*kl*
jag brukar sällan fastna på bild (och när jag gör det så grimaserar jag för det mesta...)
Här är dock en hyffsat normal bild på mig, den är dock ett par år gammal

13331219.jpg

Hallå! Jag är en medelålders rynkig,dubbel/trippelhakad,osminkad,fet tant med flottigt hår! Avskyr att vara med på bild och jag tror att ni kan förstå varför:D

Håll i er för nu händer något ovanligt- Lisa visar bild offentligt!Usch alla ni andra är så fräscha o snygga.......

jag har liksom föreställt mig att du ser ut som en golden retriever i mänsklig form. Blond med lite tunt halvlockigt hår och lite "Överallt" uttryck...hmm...:o

Lustigt att alla som kommenterat min bild tycker att jag borde vara blond. Undrar vad det är som gör det.
IRL är jag ganska tillbakadragen faktiskt, utom i sällskap av goda vänner då jag kan bre på rätt duktigt.

"Överallt"-uttryck...? Lite fläng och prillig med andra ord. :D Vore jag hund skulle jag inte vara en golden, helt klart.

Hehe - gissa varför jag tog en gammal bild som dessutom bara avslöjar hårfärg och kroppsform.

men jag tycker nog rynkig beskriver jycken, inte dig.

Men du ser ju faktiskt ut som jag har föreställt mig! :)

Det där låter ju snarare som beskrivningen av hunden (rynkig och dubbelhaka alltså, den ser dock varken fet medelålders eller flottig ut..) än dig ;)

Generellt håller jag med om att alla ser mycket yngre ut än jag trodde, Skogstrollet trodde jag var en bra bit över 30 :angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Snabbmat?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka