Cillamuffins....

Sv: Cillamuffins....

Haha jo det är jag, jag lovar...

Jag skrev ju att jag hade kortare hår nu ;)

Såhär då:
Bild97.jpg

Fast det är ljusare nu :)

Senast ändrad:

*kl*

Chock efter chock efter chock...! :o

Dentaku skulle ju vara ju kort och blond. Cillamuffins bitig och lite manhaftig. :p Och KimZor ser faktiskt ut precis som jag trodde! :D

Nån som vill veta hur ett skogstroll ser ut?

Här är jag...

När håret inte sitter fast i hästsvans har jag frisyr precis som min avatar. ;)

*tittar och jämför*

Jag är ju VÄLDIGT lik min avatar...! *skratt* Bortsett svansen!

Det där kan omöjligt stämma. Skogstrollet är nämligen korthårig och blond. :crazy: :p

Nej men gud, det där är INTE DU! :o
Du är lång och karlig (du vet, manlig) med lååångt blondt hår och tufft utseende :p

ja här är jag om nån undrar. Det finns inte många bilder på mig men denna få duga från i somras. Har inte nån i hund tema tyvärr.

18114215.jpg

men jag förstår inte... vad är vitsen med att lägga ut kort på nån annan än sig själv?:confused:Du är ju exempelvis runt 40 och har kort mörkt hår! sådetså:p

*kl*

Kul att se er alla:D

Men jag då? Hur gammal är jag? Bit i det ni medans jag letar upp nån bild...

Gilly

Jag skriver inte så mycket men jag läser en jädra massa så nog har jag koll på er:devil:

Cillamuffins: Neej du, mig lurar du inte! Sådär ser du INTE ut:cool: Du ät en sisådär 10-20 år äldre. Och har kortaree hår. Sådeså!

Gilly: du är..Hm. Typ 30 år, håller på med borderterriers och gryt vetja ju och har. Hm. Långt mörkt? Du är iallafall kort!

GatLyktan

:rofl::Ja 40 var väl lite att ta i:p Så konstgt det kan bli.

Så förvirrande allt blev nu. Ni ser inte ut som jag tänkt mig och är på tok för unga. Blir svårt att tänka om nu...

kl

Är väl kanske inte så många som funderat över hur jag ser ut men men... då slipper ni ju börja iaf

n578973792_625087_5053.jpg

håret är dock långt nu och lockigt på heltid

Jag är kort, med korta ben :D 161 cm lång bara, tyvärr.

Blond är jag, men det långa håret är avklippt för tillfället. Lockigt är det med, för den delen. När jag hade fött min son, så tappade jag hälften (!!) av allt hår, och det är på utväxt, så jag klippte av ca 2 dm för att det ska komma ikapp lite snabbare åtminstone.

Hmm, ja, för typ 2½ år sen var jag rätt så vältränad och hade en skitsnygg och platt mage. Den är dock bara en dröm numera, efter graviditeten :cry: Nåja, jag är väl inte fet eller så direkt, men fick bristningar så huden kan inte dra ihop sig fullt ut så den blir helt platt igen.

Här är den enda bilden jag kan hitta där mitt ansikte syns liiitegrann (Och som inte är 5 år gammal..);

Sebastian (360).JPG

Får väl försöka fastna på bild igen någon gång, oftast är det dock jag som står bakom kameran.
Jag tror jag har dig på bild i min dator... :angel:

Men, ingen ser ju ut som jag har tänkt mig....rätt kul viken bild man får av folk såhär...vet bara inte hur jag ska få hjärnan att acceptera att ni inte ser ut som jag vill... :)

Innan någon bild visats på mig på den gamla goda 1800-frös-ihjäl-buke beskrevs jag som rysk kulstöterska med kort snaggat hår och barsk militärröst.

Bara så att inte muffins ska bli ledsen över att bli kallad manhaftig

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp!
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka