Cillamuffins....

Sv: Cillamuffins....

Inte heller någon forumkändis.. men ibland är jag här! :)
18107813.jpg

Det där kan väl inte vara hamnen i Calvi??

Men för sjuttsingen, den syntes i förhandsgranska!:mad:

...Eller funkar det?

Hmm, det kan stämma förstås. Jag har lite svårt att minnas vad jag gjorde igår, så om jag lade upp bild för 1 år sen är det helt ur minnet :D

Jag är kort, med korta ben :D 161 cm lång bara, tyvärr.

Blond är jag, men det långa håret är avklippt för tillfället. Lockigt är det med, för den delen. När jag hade fött min son, så tappade jag hälften (!!) av allt hår, och det är på utväxt, så jag klippte av ca 2 dm för att det ska komma ikapp lite snabbare åtminstone.

Hmm, ja, för typ 2½ år sen var jag rätt så vältränad och hade en skitsnygg och platt mage. Den är dock bara en dröm numera, efter graviditeten :cry: Nåja, jag är väl inte fet eller så direkt, men fick bristningar så huden kan inte dra ihop sig fullt ut så den blir helt platt igen.

Här är den enda bilden jag kan hitta där mitt ansikte syns liiitegrann (Och som inte är 5 år gammal..);

Sebastian (360).JPG

Får väl försöka fastna på bild igen någon gång, oftast är det dock jag som står bakom kameran.

jag tackar ödmjukast för denna förvandling. nu ser du ut som du ska :D. har du lagt dig till med en hoppande gång också?

för dem som inte vet hur jag ser ut kommer en liten bild. från förra året, så jag har längre hår nu.

9015518_12_9.jpg

*KL*

Om ni mot förmodan fortfarande tror att jag är blond så är det såhär jag ser ut ( när jag inte tränar hund )

Bild21.jpg

Har inte fullt så långt hår nu heller :)

men.... sådär ser du ju inte ut:confused: Du ska ju ha mörkbrunt hår och en helt annan frisyr:p

Cillamuffins: Du har ju också lagt ut nån annans kort :confused: för du ska i motsats till calazirya vara blond och ha långt hår

Bebben: Jo men det där kortet har jag nog sett tidigare.. vet inte om jag skrev det då eller bara tänkte, men hursom.. nu tar vi det igen... gudars vad underbart söt den lille är:love:

Senast ändrad:

Oj!
Du ser inte alls ut som jag hade tänkt mig:crazy:
Du ska vara gammal som graven med all din erfarenhet!:o
Iaf. 40+..
Nu hoppas jag verkligen inte detta missförstås:(;)

Nu vet jag inte om någon har funderat över hur jag ser ut, men jag kastar in en bild på mig och ena byrackan.

9194977.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp!
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka