Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund .....min hund har börjat kissa blod.:eek: Det började i fredags och jag har kontaktat veterinär och har en tid i morgon 10.40 för...
Svar
9
· Visningar
4 101
Senast: SkorpSmulan
·
Övr. Hund Var ute och promenerade med vovven. Vi har precis flyttat hit från en liten by till en stor så det är lite omställning. Min hund är...
Svar
3
· Visningar
661
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Efter alla intressanta och viktiga trådar här på Hund, for en konstig tanke genom mitt huvud. Detta är INTE kritik eller ifrågasättande...
2
Svar
35
· Visningar
2 710
Senast: Sol
·
Övr. Hund Jag och sambon vill gärna ha en till hund! Frågan är vilken som passar bäst in i vårt liv och vilken som är ungefär lika krävande som...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: wtf
·
A
Övr. Hund Hur är dessa raser? Någon här som har någon? Hur är de i temperament? Pälsvård? Hur mycket aktivering? Allt :)
Svar
15
· Visningar
3 311
Senast: Aeternum
·
Övr. Hund Egotråd, egotråd! VARNING! Men skryt gärna lite här!:banana: Själv är jag så jävla stolt över min mamma som Blev ÅRETSSPÅRHUND -07...
Svar
19
· Visningar
1 209
Övr. Hund ...sova i sängen, sa vi när vi köpte valpen. Det gick ju jättebra.:angel: Jag som är så liten märks ju knappt när jag kommer...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Senast: charmant
·
Övr. Hund Uno har blivit förkyld tror jag Snörvlar en del, kommer ibland "attacker" som låter som när småpojkarna drar in snoret genom näsan...
Svar
3
· Visningar
852
G
Övr. Hund Hej jag har en Flathane på 12 månader och ligger i tankar på att skaffa en till hund. 1 pga av att både jag och min pojkvän är väldigt...
2
Svar
21
· Visningar
2 022
Senast: kvandi
·
Övr. Hund Jag och YorkWann var på promenad idag i "stormen" *myyysigt* :D 2 timmar var vi ute. Nu är vi ganska glada att vara inne igen ;) Yorkis...
Svar
16
· Visningar
1 562
Senast: Alfakrulls
·
Övr. Hund Ja som de låter hur stor lägenhet tycker ni behövs för att skaffa hund?! Hade en diskussion med en kompis i helgen och insåg att vi...
2
Svar
34
· Visningar
5 279
Senast: Is
·
Övr. Hund Idag avlivades Åbackens Blåa Ahar pga allvarligt akut diskbråck, som gjorde honom förlamad i större delen av ryggen och hela...
Svar
9
· Visningar
994
Senast: MrsScabtree
·
S
Övr. Hund Tycker min gammeltant :devil: Det är snö ute och då verkar det som om sattyg håller henne varm. Hon är som en virvelvind i huset :crazy...
Svar
6
· Visningar
1 188
Senast: Gnist
·
O
Övr. Hund Har lääääänge funderat på att skaffa hund...och tror att jag börjar bli redo nu... MEN......jag blir tokig av alla olika raser som...
2
Svar
21
· Visningar
1 867
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Jag har fått i uppdrag att hitta en lämplig ras till min kusin (sladdis) på 13 år. Tyvärr har hon gått igenom lite för mycket på senaste...
2
Svar
21
· Visningar
2 255
Senast: AKB
·
Övr. Hund Vad är det för vaccinationer en valp ska ha innan man lämnar bort de? Vad är det mer som ska göras inna? Den ska ju reggas...
Svar
6
· Visningar
1 509
Senast: plymen
·
Övr. Hund Min yngsta hund har blivit halt. Det är när han har varit stilla en stund som han rör sig oregelbundet, eller inte ens vill stödja på...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund Jag har en amstafftik som är 1 år gammal-hon är jämt ute med oss,leker,springer,ja,hon gör allt som gör en hund glad. -Förutom att äta...
Svar
6
· Visningar
1 436
Senast: Blandrastik
·
H
Övr. Hund Den som säljer en hund valp seriöst.. hmm Ska den vara märkt då? Chip eller liknande. Nu tänkte jag mest på blandras valpar. För det...
Svar
4
· Visningar
745
Övr. Hund http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=739249 är omhändertagen. Vad bra att nåt händer. Eller omhändertagen och...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: Philosophia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka