Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Bilder på pojkarna. New foundland: http://i147.photobucket.com/albums/r299/sorlatungu/043_redigerad-1.jpg...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Och det blir Gideå 10 februari, med Rix och Cujo. Därefter blir det nog Åsele med Tinka. En av sönerna ska ställas där och vi tyckte det...
2
Svar
38
· Visningar
2 079
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund :mad::mad::mad: Ni som använder dom... Jag fattar liksom inte... Vad sjutton gör ni? Jag blir tokig.. Det finns inte mycket som gör mig...
2
Svar
30
· Visningar
3 039
Senast: Swannie
·
Hundträning Nu skulle jag verkligen vilja ta del av någon intressant kurs, föreläsning, träningsgrupp eller liknande. Det känns som om det finns...
Svar
1
· Visningar
708
Övr. Hund hur ofta gör ni en penis sköjning? och hur ofta behöver ni tömma analsäckarna? :bump:
Svar
15
· Visningar
1 945
Senast: Dentaku
·
L
Övr. Hund Hur långt efter att man parat en hund kommer valparna? Tack på förhand! :bow:
Svar
4
· Visningar
800
Senast: Josssefine
·
J
Övr. Hund Om någon ringer på er dörr och frågar om de får gå ut med er hund, vad svarar ni då? Det kan tex vara några barn eller ungdomar från...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
7 644
Senast: pikkelin
·
Övr. Hund Jag vet att det allra bästa för en tik är sterilsering om man vill undvika löp. Men kan man fortfarande ge hundar p-spruta? Skulle...
Svar
1
· Visningar
1 207
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Hjälp mig att reda ut mina funderingar!!! :confused: Jag ska skaffa hund nr 2, en whippet. Jag hade från början tänkt skaffa en...
Svar
8
· Visningar
1 995
Senast: Kazaam
·
Övr. Hund ...blev jag av den här uppvisningen: 7-åring som kör skydd Man kan lugnt säga att jag ligger en bra bit efter(även om nu skydd...
Svar
10
· Visningar
1 113
Senast: hasselby
·
M
Övr. Hund hej. Jag har en hund som bara får äta Hill´s sensitive skin för sin päls. Nu undrar jag om nån kan ge förslag på vad jag kan ge för...
Svar
7
· Visningar
1 087
Senast: Angelina
·
Övr. Hund hur gör ni när ni presenterar en valp för era hundar?? vi ska vara valpvakt åt svärmor å hennes karls ena hund. en valp på 11 v...
Svar
7
· Visningar
1 021
Senast: Blandrastik
·
W
Övr. Hund Var ute med nya kameran förra helgen och knäppte lite bilder på min kampgris. Han fyller ett år nästa söndag, jisses vad tiden gå fort...
2
Svar
30
· Visningar
2 073
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Har en rottis kille på 6 mån som är rätt så kobent bak. Uppfödaren hoppade på mig och tyckte att det kunde bero på att han ej får gå i...
Svar
10
· Visningar
7 185
Senast: AnnikaS
·
J
Övr. Hund är det någon som vet om man kan använda ngt annat än tidningspapper till hundvalpar...ska såklart vara ofarligt och icke frästande att...
Svar
10
· Visningar
2 748
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Jag har en hemskt ful dekal sittande på min bakruta som jag stör mej på jämt och ständigt. Har försökt ta bort med alla möjliga tänkbara...
2
Svar
20
· Visningar
5 432
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Det är såhär att jag har en schäfertik på 8 månader som precis börjat löpa. Vår andra tik löpte för första gången när hon var lite över...
Svar
3
· Visningar
710
Senast: SeagirlM
·
Övr. Hund ...har i sin ynnets beslutat sig att ställa till med bal för sina undersåtar. Nä men, ärligt. Jag ska ha fest den 9:e februari och...
2
Svar
20
· Visningar
1 803
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund kan ni inte lägga in nån uppställningsbild på din/dina spaniel och även andra raser går om man vill visa dom uppställda :)
Svar
13
· Visningar
1 105
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Hur bra är det att använda? Har hört att så länge man inte börjar använda det så kommer tiken att "sköta det själv" s.a.s. Eller är det...
Svar
10
· Visningar
3 757
Senast: BuenoBull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka