Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, vad gör man när det är snöstorm ute och vovven är nödig?? Jo, man byltar på sig som michelingubben, tar kameran med sig och trotsar...
Svar
4
· Visningar
812
G
Övr. Hund Hej! Är helt ny på sidan, har en fråga som jag gärna vill ha kommentar,råd och tips om. Har tagit över en dobbehane på 4 år fr...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: Jeeves
·
E
Övr. Hund hur mycket motion ska en valp på 5 månader ha? våran valp är hyperaktiv och är helt galen på morgonen och kvällen, springer runt...
Svar
7
· Visningar
4 568
Senast: Nenyah
·
S
Övr. Hund Min labradortik har haft två ep-anfall med 1 års mellanrum. När hon fick det andra mycket kraftiga anfallet så var vi till djursjukhuset...
Svar
15
· Visningar
1 153
Senast: Sol
·
Övr. Hund Har en dräktg tik(ej kollad) som är idag på ca dygn 15, men nu blöder hon:crazy:.. det är inte blod som i början av löpandet, utan detta...
Svar
9
· Visningar
1 035
Senast: Josssefine
·
T
Övr. Hund Hej Jag och min pojkvän har en belgisk vallhund/groenendael tik och hon älskar att träna och springa i skogen och härja som alla...
Svar
3
· Visningar
772
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Behöver ni flytväst till hunden? Jag var på Rusta idag i Ystad och de reade ut ALLA hundflytvästar för sinnessjuka 10:-/styck. Det...
Svar
13
· Visningar
1 223
Senast: Zita
·
Övr. Hund (Otrevligt hundmöte.) På väg till bussen i morse möter jag en gubbe längre fram på gångvägen som går med en stor gul hund, kanske...
2
Svar
21
· Visningar
1 564
Senast: KungTulle
·
T
Övr. Hund Jag är uppväxt med denna underbara ras, mina föräldrar har haft 3(eller 4?) stycken men jag har bara träffat två utav dom. Tyvärr blev...
Svar
8
· Visningar
1 120
Senast: Casper
·
Övr. Hund Kan någon förklara för mig hur det hänger ihop med långhåriga schäfrar? Finns det rasrena sådana? Som man kan få stamtavla och SKK...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
26 591
Senast: Whizzer
·
Övr. Hund På morgonens kisspromenad får min man syn på en drivande/spårande jakthund. Då vår dåre inte beter sig riktigt ok vid hundmöten så...
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: Brandgul
·
E
Övr. Hund hej! Jag heter Emma och är 20år Jag har en familj som består av mamma pappa en bordercollie 9år och en dalmatimer 14år, en syster...
Svar
6
· Visningar
3 194
Senast: Shark
·
Övr. Hund Visst låg den ute här förut? Det är alltså någon slags bruksprov i USA (eller var det nu var) med en Jack Russell (eller annan liten...
Svar
13
· Visningar
1 500
Senast: Kardinal
·
Övr. Hund Känner ni till något om den rasen? Ägt en, erfarenheter? Hittade den precis på nätet, aldrig hört talas om, och blev mycket...
Svar
1
· Visningar
602
Senast: BuenoBull
·
F
Övr. Hund Så jag passade på att fota Sture idag, han är en 4.5 månaders Border coliie valp
2
Svar
21
· Visningar
1 617
Senast: fluffagget
·
Övr. Hund Jaha, nu har man varit på den dagliga lunch-långpromenaden och har följande irritationsmoment att leverera. Kan tilläggas att när jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 118
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Tidigare i vår karriär körde jag ju sök med Evita. Vi kom så långt att hon kunde ta lösrulle (ibland tog hon norskrulle om hon såg den...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min veterinär säger att det är nya regler för vaccination av hundar, att man inte behöver vaccinera varannat år längre, utan att det...
Svar
8
· Visningar
811
Senast: villi
·
Övr. Hund Startar en bildtråd om våran schäfer om det är okej :) Bilder från i Söndags.
Svar
10
· Visningar
895
Övr. Hund I måndags skadade sig mammas hund på något och fick sy på höger ben fram och även i tassen Nu är det så att denna dam håller på att bli...
Svar
6
· Visningar
1 183

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka