Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det någon här som vet hur länge en abortspruta kan verka på en hund? I början på juli 2007 blev min ena tik tjuvparad och jag lät...
Svar
7
· Visningar
6 826
Senast: Smokey
·
S
Övr. Hund Jag kan inte tänka längre för mitt hjärta är som ett inferno, alla känslor far rundor som en vinterstorm. Ni som tagit bort era...
Svar
8
· Visningar
1 147
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Hur får man folk att börja promenera med sin hund, aktivera, uppfostra och träna den. Istället för att bara gapa åt den, anse att den är...
Svar
15
· Visningar
1 465
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Eller inte helt utan men minskat antal och längd alla fall. Är gravid i v 32 nu och kan inte gå så långa och många promenader nu som...
Svar
10
· Visningar
1 189
Senast: Mirre
·
T
Övr. Hund Hej alla duktiga hundmänniskor! Jag planerar skaffa hund inom några år och är nyfiken på de här raserna. Själv har jag inte haft egen...
Svar
17
· Visningar
2 229
Senast: boccia
·
A
Övr. Hund Ni som jobbar, hur har ni gjort när ni skaffat valp? Jag har börjat kolla runt, främst efter en lite äldre omplacering, men så...
Svar
6
· Visningar
889
Senast: cassiopeja
·
E
Övr. Hund hej! Jag heter Emma och är 20år Jag har en familj som består av mamma pappa en bordercollie 9år och en dalmatimer 14år, en syster...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: boccia
·
N
Övr. Hund Hej Jag får snart hem min DSG .Jag har förstått att den är väldigt aktiv. Den älskar att springa ,jaga bollar hoppa hit och dit.Nu...
2
Svar
35
· Visningar
1 770
Senast: Kimz0r
·
M
Övr. Hund hur mkt kostar det att ta bort tandsten på en dvärgpinscher ca?
Svar
5
· Visningar
764
Senast: Miiip
·
K
Övr. Hund Är det karens på ögondropparna som används vid ögonlysning?
Svar
5
· Visningar
1 447
Senast: villi
·
Övr. Hund Ska ärligt säga att jag inte trodde på henne först.... :crazy: En kompis till mig har en JR som ÄLSKAR vatten. Havet, duschen...
Svar
14
· Visningar
1 157
Senast: Gnist
·
H
Övr. Hund Jag söker ett bra ben, som hunden kan gnaga på länge.. Det ska inte krossas efter 2 sek. Har testat varenda ben på djur affären, men...
2
Svar
29
· Visningar
1 831
Senast: Sandra_L
·
Övr. Hund Nya tiken (5 år) börjatde precis löpa. Vilket ger ett något stökigt klimat hemma, att hålla henne och hanhunden isär. Nu har vi valet...
Svar
6
· Visningar
1 506
Senast: Bebben
·
I
Övr. Hund satt och kollade lite här och de är många här som har problem att få upp sina hundar i hull eller att hundarna inte vill äta som dom...
Svar
8
· Visningar
860
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund vad ger ni era hundar för foder? vad kostar det? hur stora är era hundar (hur mycket äter de?)? vad blir det för månadskostnad för era...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 902
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Kan ju inte låta bli att visa en bild på vår nya familjemedlem!:love: Ceasar 9,5 veckor, engelsk cocker spaniel! Första mötet med...
2
Svar
24
· Visningar
1 643
Senast: Juzzzen
·
D
Övr. Hund ... för äntligen har vi märkt resultat av vår träning av Freja! På vår första utställning i maj 2007 fick hon bla utlåtandet "mycket...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: barajag...
·
Övr. Hund :crazy: stackars liten e helt förstörd. kan dra lite historia så ni vet vad som kan ha påverkat honom. igår var vi ute å åkte skoter...
2
Svar
26
· Visningar
2 510
Senast: puff93
·
Z
Övr. Hund Nån som har någon aning om vad priset ligger på ? Har hört allt från 900:- 2500:- men osäkert.. Tänkte om någon här chippat sin hund med...
Svar
1
· Visningar
1 422
Övr. Hund Tänkte flytta och det innebär lägenhet (köpa eller hyra, får se vad som finns). Frågan är, måste man berätta att man har hund i storlek...
Svar
3
· Visningar
877
Senast: Kimz0r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka