Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

I
Övr. Hund somrubriken säger vad har du på dig när du tränar med din hund BILDER!!!!!!!!!!!!!!!
Svar
10
· Visningar
2 408
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag har blvit helt såld på yorkshireterrier o överväger att skaffa en sådan, har haft hund tidigare och saknar det verkligen, men nu...
Svar
11
· Visningar
12 480
Senast: Zita
·
Övr. Hund Ni som har erfarenhet av bilburar till er hund, vilken tycker ni är bäst? I min förra bil hade jag "bara" hundgaller men bur känns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Är de fler än min hund som brukar få ett tokryck. Precis när vi närmar oss slutet av promenaden springer hon runt som en tok och ser... 2
Svar
33
· Visningar
2 269
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Jag skulle vilja ha lite info om rasen. Vill inte googla då jag vill höra många olika synpunkter på rasen av er på Bukefalos. Hur...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund för oss i morgon, då ska vi till Ultuna för att göra ERG för att få reda på vad vetrinären hittade i vår älskade väns ögon vid...
Svar
4
· Visningar
727
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Någon som vet vilket jag menar? Är detta en bra typ av halsband att ha på hunden "jämt"? Frågar nämligen för att min hund ska börja... 2
Svar
28
· Visningar
2 868
Senast: hasselby
·
I
Övr. Hund Är det någon som har/har haft en hund med trånga tårkanaler? Misstänker att min 9 mån valp har det då det rinner relativt mycket från...
Svar
5
· Visningar
5 695
Senast: kvandi
·
Övr. Hund Lägg upp en bild på din/dina hundar, o ge varandra kritik om bilden & hunden. Kommentera bilden innan ditt inlägg! Sen lägg upp en bild... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 988
Senast: Missel
·
Övr. Hund Ni som kastrerat era hanhundar, vad har det kostat? Tycker prisuppgiften jag fick idag var absolut hutlös :eek:
Svar
16
· Visningar
8 066
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Såg på H***s att de hade koner som jag ville ha både till ring och till bom. Men är det någon som sett dessa någon annanstans i...
Svar
11
· Visningar
1 160
Senast: Milschen
·
Övr. Hund Tänker främst vid fotgående. Hunden är väldigt uppmärksam så, hon lyssnar direkt när man ber om något. Men vill ha henne att titta på...
Svar
5
· Visningar
919
Senast: jappisen
·
Svar
3
· Visningar
841
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Är det någon här inne som har fodrat/fodrar med detta foder? Jag var inne och läste om dom olika kemikaliernas biverkningar på sidan...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: linafina
·
K
Övr. Hund Har ni provat hundmaten ADVANCE har funderat på att byta till den men vill gärna ha åsikter, har ni hört något negativt eller positivt??
Svar
3
· Visningar
991
Senast: Minta
·
Övr. Hund Hanen är 50% Kinesisk och 50% papillon Tiken är 75% kinesisk och 25% Cihuahua Hur blir % på valparna då? Är inte min hund som...
Svar
19
· Visningar
1 142
Senast: Josssefine
·
Övr. Hund Hur gör man då?! kommer hem och min kära hund har rivit sönder ALLT som låg i papperskorgen på toaletten i miniatyrbitar... men tror... 2
Svar
31
· Visningar
7 180
Senast: boccia
·
M
Övr. Hund vid vilken ålder på valparna ska man börja ge dom valpfoder? med digivande tik?
Svar
3
· Visningar
678
Senast: villi
·
Övr. Hund Hur lång tid bör det få ta att få hem resultatet av en sådan från SVA? Min hund testades för över 5 veckor sedan men jag har ännu inte...
Svar
18
· Visningar
1 080
Övr. Hund Är inne på en sån nu,har väldigt bra erfarenhet av denna ras. Men har även dålig erfarenhet. Vår förtsa cocker var från en dålig...
Svar
13
· Visningar
2 110
Senast: Juzzzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka