Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Är lite nyfiken på detta. Har suttit och kollat surfat runt lite men inte hittat direkta svar på mina funderingar. Då tänkte jag att...
Svar
5
· Visningar
1 560
Senast: Tie
·
I
Övr. Hund Jag skall ev ta över en tik och har två hanhundar. Finns det slags p-piller eller liknande? Jag vill inte kastrera henne då hon är...
Svar
12
· Visningar
2 146
Senast: KickiH
·
T
Övr. Hund Har gått i några dagar och funderat över priset på olika hundraser som också kan variera flera tusen inom samma ras. Ni som någon gång...
2
Svar
36
· Visningar
7 897
Senast: Svalan
·
Övr. Hund Finns det någon som har byggt en och har bra tips på hur man får balanshindrena hyfsat lätta och "delbara"? Har en gammal agilitybok...
Svar
1
· Visningar
1 160
Övr. Hund Har ju som sagt lite problem med hundmöten. Har en WSS på 10 månader, tik. Har försökt dessa saker. 1: Jag håller koll på om det...
Svar
8
· Visningar
3 111
Senast: Apollo
·
K
Övr. Hund Letade men hittade ingen tråd, så jag gör en egen.. Här får ni iaf lägga in bilder på era hundar, som KUNDE ha blivit så bra! Jag...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 352
Senast: Izzie
·
Övr. Hund Jag har en 4-årig jaktlabbe som är mer eller mindre förvirrad :angel: och har en släng av DAMP :crazy: :D Hon är underbar på många sätt...
Svar
6
· Visningar
925
Övr. Hund Jag behöver bukeexpertis med vilken hund det är jag söker;) Det ska vara en ganska liten hund då jag inte får ha stor hund i stallet...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 553
Senast: Nenyah
·
I
Övr. Hund Har planer på att äntligen köpa en liten tik valp nån gång i nästa år, möjligtvis runt sommartid om jag har tur. :) Största problemet...
2
Svar
30
· Visningar
11 383
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Sitter och kollar valpar, är ju så sugen på att skaffa en liten vovve:p Nu har jag hittat en kombination jag tycker verkar bra...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 865
Senast: Juzzzen
·
Övr. Hund Hur ofta kan man ge hundar ett tuggben eller grisöra eller liknande utan att det blir onyttigt eller att det är dåligt för dem?
2
Svar
23
· Visningar
8 906
Övr. Hund Bor i Nora. Känner INGEN. Börjar bli trött på att träna och promenera ensam. Tränar främst spår och lydnad på låg nivå just nu, men...
Svar
7
· Visningar
868
·
Övr. Hund Japp, på fredag bär det av ca 30 mil och hämtar våran nya familjemedlem. :love: En fantastiskt fin schäferhane på 7½ mån. De är ju...
Svar
3
· Visningar
771
·
Övr. Hund Idag när jag låg i badkaret med min son så knackar det en gång på dörren, sen slits den upp och min sambos kompisar går rakt in med sitt...
2
Svar
36
· Visningar
2 343
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Satt inne i köket idag då min hund kom och pep och knuffade på mig och sedan rusade till dörren. Tänkte att det nog var hennes kompis...
Svar
6
· Visningar
1 485
C
Övr. Hund Vår Amerikanska Bulle har en supernäsa, spårar säkert och snabbt men blir snart trött mentalt. Sen är han den bästa familjehund man...
2
Svar
26
· Visningar
2 028
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Vad är det för straff om min hund biter ihjäl ett vilt djur? Jag är less på svärfar nu, och jag kommer anmäla honom om det händer igen.
Svar
3
· Visningar
824
Senast: Jolanta
·
Övr. Hund japp.. de var det här i kväll!! :p sambons kusiner hade slaktat en tjurkalv och jag hitta lite slaktavfall i snön. snodde med mig en...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: Nominous
·
S
Övr. Hund Hej! När tycker ni att man kan skaffa valp om man redan har en hund men att den börjat bli gammal. Har hört så mycket olika, allt...
Svar
2
· Visningar
1 045
Senast: kicki71
·
Övr. Hund Nån som har erfarenhet av dem? (Jag vet att det är vitt skilda raser men olika betyder inte passar mindre bra i det här fallet, man har...
Svar
16
· Visningar
3 038
Senast: Basilika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka