Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Hej hopp! :bump: jo, jag har en fråga.. det är såhär att jag har min släkt (mormor + kusiner) i danmark, och (farfar+ kusiner) i...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: Fidelin
·
Övr. Hund En tråd om förmänskligande. Eller nått liknande. På tisdag börjar nämligen mina barn på dagis.:) Har enbart lämnat dem på...
Svar
3
· Visningar
722
F
Övr. Hund heter de grimma som man anv, på hundar, kopplet/halsbandet som går runt nosen o nacken..?!! i allafall, nu undrar jag anledningen...
Svar
6
· Visningar
3 601
Senast: jappisen
·
C
Övr. Hund Nu har min valp som jag beställt blivit till. Så hon planeras föda den 20 Mars..:bump: ÅÅÅ jag längtar så otroligt mycket.. Snart så...
2
Svar
22
· Visningar
1 898
Senast: Carolina
·
Övr. Hund Var ute med min vovve i skogen och stötte på en dam med labbe,så vi slog följe i skogen! Det jag reagerade på var att labben gick...
Svar
10
· Visningar
1 224
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Som vissa vet skall min lilla hane bli lite mindre manlig :angel:. Denna lilla filur är alltid aktiv,lekfull och lätt lärd! Kommer...
Svar
10
· Visningar
846
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hittade ett par bilder i gubbens gamla telefon och tänkte: Vad jobbar era hundar med? ;) Visa dem! Tuffe kör grävmaskin med sin...
2
Svar
34
· Visningar
2 666
Övr. Hund Min hund har nu fått löss:S inte alls roligt men jag undrar om det kan smitta från hund till människa?
Svar
13
· Visningar
6 636
Senast: Dorro
·
H
Övr. Hund Sitter här och ska fylla i registreringsansökan till SKK för min Eskils första kull. Undrar nu vad stambokförd verksamhet betyder. Sökte...
Svar
1
· Visningar
2 424
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Ja, vilka raser är det som anses vara "allergivänliga"? Jag vill så gärna ha hund, men min man är allergisk. Han är i o f s allergisk...
2
Svar
37
· Visningar
9 803
Senast: Stormogul
·
E
Övr. Hund Nu är det dax att hämta hem lilla valpen! Hoppas allt går bra nu....
2
Svar
23
· Visningar
1 986
Senast: Freydis
·
Övr. Hund Vem fan anlägger en brand, som rubriceras som MORDBRAND, mot en kennelklubb?! Folk är inte kloka! Det är inte första gången våran...
Svar
3
· Visningar
641
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Hej Alla! Jag är hundvakt åt en valp/unghund (cavalier) på sju månader för tillfället. Valpen kommer nog stanna hos mig någon månad...
2
Svar
26
· Visningar
2 859
Senast: zzz
·
Övr. Hund Idag har min lilla plutta fått bli änglahund :cry::cry: Min älskade lilla vovve finns inte mer! Åh, vad jag kommer att sakna henne. Jag...
Svar
16
· Visningar
1 253
Senast: lulski
·
R
Övr. Hund Jag tänkte beställa en eller flera böcker om lydnad och undrar om ni har några tips. Det är viktigt att det finns bra förklaringar om...
Svar
9
· Visningar
856
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1538664.ab Usch, fruktansvärt att sådant här händer!!!! :cry: Men, kan inte sluta...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 268
Senast: melkutt
·
Övr. Hund trodde först det var ett skämt:O...
2
Svar
33
· Visningar
2 326
Senast: Nominous
·
S
Övr. Hund Hur får man ens hund att ignorera tiklukter och nosa på själva spåret istället? Min hund är skitsnabb och lyfter på benet så fort han...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: Gabbi
·
S
Övr. Hund hejsan.. det kan låta lite konstigt men ska försöka formulera frågan bra..:) jag har en blandras hane på 3 år.. som får "tvångs...
Svar
16
· Visningar
20 082
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Kan hundarna känna smärta om dom är sövda? Nu menar jag bara sövda inte bedövade. Min hunds klor klipptes utan mitt tillstånd av...
Svar
6
· Visningar
1 194
Senast: kvandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka