Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

I
Övr. Hund Tänkte skapa en tråd för alla som har en liten fråga, och inte vill skapa en hel tråd för den. Det kan vara en fråga som man bara kräver...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: Missel
·
Övr. Hund Är det någon här som vet hur länge en abortspruta kan verka på en hund? I början på juli 2007 blev min ena tik tjuvparad och jag lät...
Svar
7
· Visningar
6 836
Senast: Smokey
·
S
Övr. Hund Jag kan inte tänka längre för mitt hjärta är som ett inferno, alla känslor far rundor som en vinterstorm. Ni som tagit bort era...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Hur får man folk att börja promenera med sin hund, aktivera, uppfostra och träna den. Istället för att bara gapa åt den, anse att den är...
Svar
15
· Visningar
1 465
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Eller inte helt utan men minskat antal och längd alla fall. Är gravid i v 32 nu och kan inte gå så långa och många promenader nu som...
Svar
10
· Visningar
1 190
Senast: Mirre
·
T
Övr. Hund Hej alla duktiga hundmänniskor! Jag planerar skaffa hund inom några år och är nyfiken på de här raserna. Själv har jag inte haft egen...
Svar
17
· Visningar
2 229
Senast: boccia
·
A
Övr. Hund Ni som jobbar, hur har ni gjort när ni skaffat valp? Jag har börjat kolla runt, främst efter en lite äldre omplacering, men så...
Svar
6
· Visningar
889
Senast: cassiopeja
·
E
Övr. Hund hej! Jag heter Emma och är 20år Jag har en familj som består av mamma pappa en bordercollie 9år och en dalmatimer 14år, en syster...
Svar
2
· Visningar
832
Senast: boccia
·
N
Övr. Hund Hej Jag får snart hem min DSG .Jag har förstått att den är väldigt aktiv. Den älskar att springa ,jaga bollar hoppa hit och dit.Nu... 2
Svar
35
· Visningar
1 773
Senast: Kimz0r
·
M
Övr. Hund hur mkt kostar det att ta bort tandsten på en dvärgpinscher ca?
Svar
5
· Visningar
765
Senast: Miiip
·
K
Övr. Hund Är det karens på ögondropparna som används vid ögonlysning?
Svar
5
· Visningar
1 447
Senast: villi
·
Övr. Hund Ska ärligt säga att jag inte trodde på henne först.... :crazy: En kompis till mig har en JR som ÄLSKAR vatten. Havet, duschen...
Svar
14
· Visningar
1 157
Senast: Gnist
·
H
Övr. Hund Jag söker ett bra ben, som hunden kan gnaga på länge.. Det ska inte krossas efter 2 sek. Har testat varenda ben på djur affären, men... 2
Svar
29
· Visningar
1 833
Senast: Sandra_L
·
Övr. Hund Nya tiken (5 år) börjatde precis löpa. Vilket ger ett något stökigt klimat hemma, att hålla henne och hanhunden isär. Nu har vi valet...
Svar
6
· Visningar
1 514
Senast: Bebben
·
I
Övr. Hund satt och kollade lite här och de är många här som har problem att få upp sina hundar i hull eller att hundarna inte vill äta som dom...
Svar
8
· Visningar
862
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund vad ger ni era hundar för foder? vad kostar det? hur stora är era hundar (hur mycket äter de?)? vad blir det för månadskostnad för era... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 903
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Kan ju inte låta bli att visa en bild på vår nya familjemedlem!:love: Ceasar 9,5 veckor, engelsk cocker spaniel! Första mötet med... 2
Svar
24
· Visningar
1 644
Senast: Juzzzen
·
D
Övr. Hund ... för äntligen har vi märkt resultat av vår träning av Freja! På vår första utställning i maj 2007 fick hon bla utlåtandet "mycket...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: barajag...
·
Övr. Hund :crazy: stackars liten e helt förstörd. kan dra lite historia så ni vet vad som kan ha påverkat honom. igår var vi ute å åkte skoter... 2
Svar
26
· Visningar
2 512
Senast: puff93
·
Z
Övr. Hund Nån som har någon aning om vad priset ligger på ? Har hört allt från 900:- 2500:- men osäkert.. Tänkte om någon här chippat sin hund med...
Svar
1
· Visningar
1 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka