Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har en vit herdehundstik på foder. Inga papper (så vi antar att hon är vit herdehund som jag fått berättat).... Född sommaren...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 590
Senast: Domino_s
·
Övr. Hund Nån som ska på hundutställningen den 27 jan på strömsholm? jag ska dit o kika för ja missa o anmäla min hund!
Svar
6
· Visningar
1 356
Senast: horselove
·
S
Övr. Hund Hej! Fick precis veta att min hund troligtvis lider av detta, finns hjälp att få, har någon erfarenhet av detta? Hon är gammal men har...
Svar
3
· Visningar
3 095
Övr. Hund ser ni något problem med att hämta en äldre valp? (Uppfödaren är seriös och har fina, väluppfostrade hundar) Min kommer vara nästan 4...
Svar
9
· Visningar
986
Senast: Gabbi
·
M
Övr. Hund Hej hej jag vet att det kanske redan finns en sån här tråd men startar en ny iaf. Jag håller på att sy ett hundtäcke ett rosa...
Svar
1
· Visningar
650
Senast: Instant
·
I
Övr. Hund Hur ska jag göra för att klicka in targetmattan (använder en musmatta) med klickern? :)
Svar
5
· Visningar
884
Senast: Instant
·
Övr. Hund Jag vet att det finns hundra andra personer som har skrivit samma sak men jag måste bara få skriva av mig! Var nyss ute på kvälls...
Svar
12
· Visningar
970
Senast: Nozer
·
D
Övr. Hund Vad betalar ni för vaccinering av Er hund? Vår valp har fått sin första, och ska få sin andra den 14 februari. Glömde dock att fråga hur...
Svar
6
· Visningar
771
Senast: Bebben
·
Övr. Hund ...Jag vill inte ha hit dem.... Min hunds förra ägare ska komma och hälsa på. Köpte honom som omplacering när han var lite äldre än...
Svar
6
· Visningar
994
Senast: YorkWann
·
U
Övr. Hund kan man bada med hunden på badplatser nu? dom blir inte förkylda eller så? om de är en valp? tänkte att de kanske hade varit kul för den.
Svar
1
· Visningar
632
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Stötte ihop med en gammal klasskompis igår i affären, trevligt värre :D Han sade att han skulle få hem en liten valp på lördag, nej...
2
Svar
26
· Visningar
1 992
Senast: Armani__
·
Övr. Hund http://www.pixbox.se/pic_show_id17949768.html Nu har min tjej hunit bli 20 mån. Här är några bilder. Inte de finaste. Hon ville inte...
Svar
9
· Visningar
1 139
Senast: Rotterö
·
T
Övr. Hund hej allihopa! jag har bestämt mig för att tatuera min hunds tassavtryck, men jag kan inte riktigt komma på hur jag ska få...
Svar
14
· Visningar
6 711
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Jag satsar på att börja på en spårkurs med min hund i vår. Han är blandras pointer/(jakt)flatte så han har ju verkligen spåret i blodet...
Svar
4
· Visningar
1 506
Senast: Linas_
·
I
Övr. Hund jag behöver köpa ett täcke till min FRUSNA vovsing. men vet inte vad som skulle passa så jag tänkte om någon här kunde tipsa om ett...
Svar
4
· Visningar
675
Q
Övr. Hund Vad kan detta lilla sockergrynet heta? Hon heter nu Edeholmens Yatzi, men vi vill ha någon annat tilltalsnamn. Inte Yatzi, men gärna...
Svar
5
· Visningar
779
Senast: Zita
·
Övr. Hund Behöver snabbt svar! Jag ska bila till norge imorgon och tänkte ta med hunden. Behövs det något särskilt vaccinering ? Ska hälsa på min...
Svar
2
· Visningar
1 066
Senast: Rotterö
·
P
Övr. Hund Jag ger min hund Royal Canin Giant puppy. Men hon är ofta lös i magen och just nu riktigt lös :( Ska byta till junior om en månad...
Svar
14
· Visningar
2 091
L
Hundträning Är nere i Sthlm tills på onsdag morgon, tänkte om det är någon som vill träffas och träna i morgon under dagen? Är så sällan jag tränar...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 293
Senast: Nikkis
·
M
Övr. Hund min stackars lilla valp har giardia! :eek: Trodde att det bara var nagot manniskor kunde ha, men nar vi var hos vet i gar for tredje...
Svar
2
· Visningar
1 297
Senast: villi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka