vad är de för fel?? =(

Sv: vad är de för fel?? =(

ja vi va ju till distriktarn i går men dom kunde bara konstatera att han hade öroninflammation. han hade så förbannat ont så dom kunde inte spola öronen och ville inte söva han eftersom han har ätit och så. så vi fick åka hem.. eftersom han hade så ont ville dom inte bara ge lugnande. (ja då är det ju bättre å vänta nästan ett dygn till...)

så nu sitter jag i telekö till djursjukhuset och hoppas att han ska få åka dit. :( stackarn har ju ännu ondare nu. natten ha inte varit kul..

Nä men usch vad hemskt att han ska behöva ha ont, de borde väl ha kunnat göra något? Har inte djursjukhuset akuttider? Stackars liten:cry:
 
Sv: vad är de för fel?? =(

Stackars liten :( , hoppas det går/gått bra hos vetten i dag så han snart är pigg och glad igen.
 
Sv: vad är de för fel?? =(

*kl*

nu ha vi kommit hem från vetten. efter 2h. och det var en ganska akut öroninflammation. efter dom sederat och gett ganska mycket bedövning fick de titta i öronen. han va helt galen fast han sov.. :( å i ena örat vara han aldeles knallröd på trummhinnan och det andra var fullt med sekret.

han fick en stor dos smärtstillande och bedövning så när vi kom hem åt han för första gången på 2 dar! :) han var reält uttorkad med så de blev lite dropp och så.. men jag hoppas han börjar må bättre nu. nu går han mest runt och vinglar och ser ut som en bodubuilder..haha. han e så söt.
 
Sv: vad är de för fel?? =(

vet é de som gäller
min farmors hund hade likadant:(
tror att de går o behandla me örondroppar o antibiotika:)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 322
Senast: Trassel12
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 654
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 782
Senast: geting
·
Hundhälsa Har skrivit här tidigare om min hund som fått en knöl på typ bakre hälen/knät (när jag googlar anatomin så verkar det heta typ tarsus)...
Svar
0
· Visningar
679

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Min arga lilla hund.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp