Småfrågor!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Instant
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 850
I

Instant

Tänkte skapa en tråd för alla som har en liten fråga, och inte vill skapa en hel tråd för den. Det kan vara en fråga som man bara kräver ett/två svar på, och inte skapa en diskussion om. Kanske en liten undran som man vill få bekräftad. Hoppas att ni förstår. :)

Jag kan börja: Vad är det bästa att smörja in torra/spruckna trampdynor med?

Sv: Småfrågor!

Tänkte skapa en tråd för alla som har en liten fråga, och inte vill skapa en hel tråd för den. Det kan vara en fråga som man bara kräver ett/två svar på, och inte skapa en diskussion om. Kanske en liten undran som man vill få bekräftad. Hoppas att ni förstår. :)

Jag kan börja: Vad är det bästa att smörja in torra/spruckna trampdynor med?

Jag använder försvarets hudsalva el. helosansalva. brukar sätta strumpor på tassarna till salvan har "torkat in" de slickar bara av det annars, o man slipper få de på golven.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 175
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
927
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 155
Senast: Otherside
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
249
Senast: EmelieW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka