Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som har erfarenhet av det? Har en tik med inkontinensbesvär,började ca 4 mån efter att vi akut fick ta bort livmodern (för ca 1 år...
Svar
7
· Visningar
2 067
Senast: movi
·
Övr. Hund Velar om jag ska kastrera min grabb eller inte. Främsta anledningen till kastrering skulle vara att underlätta rumsrenheten. En...
Svar
1
· Visningar
935
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Vid vilken ålder tog ni bort valpfodret? Hur pass succesivt sker detta? Vår valp är nu 3,5 månad gammal. Inte börjat plannera det än...
Svar
14
· Visningar
1 310
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Vill se lite bilder på era blandras syskon! Helst från samma profil ;)! Tv. Lilla syster Mini som är ett år yngre och vår hund...
Svar
5
· Visningar
919
S
Övr. Hund Hej Jag är nybörjare vad gäller utställningar men jag försöker läsa mig till hur det går till på utställningar som ett komplement...
Svar
16
· Visningar
1 298
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Min hund är inte särskilt intresserad av mat och det är knapt så han pysslar i sig 2/3 av vad han borde äta. Han har alltid varit så...
2
Svar
32
· Visningar
2 252
Senast: Dorro
·
L
Övr. Hund Är det någon som vet något om denna fina ras? Vill veta allt! :p *Gillar den att arbeta? *Kan ta det lite lugnare någon dag i...
2 3
Svar
45
· Visningar
12 391
Senast: Miagi
·
F
Övr. Hund har haft min tik i 4 år nu, aldrig vart några problem, blev rumsren ganska sent men de beror på att hon råka illa ut innan mej, är en...
Svar
6
· Visningar
1 231
Senast: hasselby
·
Övr. Hund http://www.skd.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080123/NYHETER/941709681/1057 Man blir så ledsen när man läser sånt här..:(. Stackars...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: hasselby
·
K
Övr. Hund hur många av er tvättar hunden med ohyraschampo för säkerhetsskull nån gång per år? Vi brukade göra det förut eftersom hundarna gärna...
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: RedForDanger
·
Övr. Hund Idag har min lilla plutta fått bli änglahund :cry::cry: Min älskade lilla vovve finns inte mer! Åh, vad jag kommer att sakna henne. Jag...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: lulski
·
S
Övr. Hund Släng gärna in bilder på era Shelties.. Underbara hundar!! För mig blir det dock en brukshund senare men shelties ska jag såklart ha så...
Svar
2
· Visningar
774
Senast: lollolisa
·
A
Övr. Hund Jag vill ha en hund. Riktigt mycket. Det är så illa att jag på senaste tiden till och med drömmer om hundar på nätterna. :crazy: (Inatt...
Svar
14
· Visningar
1 288
Övr. Hund Hej Så här är det, min sambo är jätte rädd för hundar men han har sagt att jag får skaffa en chihuahua om jag vill, min fråga är, kan...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 075
Senast: jupiter-judex
·
K
Övr. Hund Idag tog min mamma kort på mig och min underbara 11åriga English Toy Terrier tik Linda. Hon är så himla go och speciell! Jag...
Svar
14
· Visningar
1 129
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Var inom i affären idag, tittade lite i tidningsstället, såg då en rubrik i en hundtidning "Träna med dövmetoden":confused:, någon som...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Gabbi
·
I
Övr. Hund Jag har världens snällaste hund men han är världens största fegis och mattegris:p Vi har ett STORT problem för han HATAR att åka buss...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: Sandra_L
·
F
Övr. Hund Läste de på en hemsida. Att en tjej från halmstad locka köpare genom att säga att dom blan annat är från USA. Säger bara att ja kollat...
2
Svar
23
· Visningar
3 868
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Jag har planerat att köra igång mitt trim under 2008 och står helt utan förslag på trimnamn. Har ni några bra förslag?
2
Svar
22
· Visningar
3 599
Senast: KungTulle
·
Övr. Hund Nu tycker jag att vi kan lägga in massor av bilder på den underbara rasen :) Både egna tollare och andras. Jag hade en tollarkille men...
2
Svar
22
· Visningar
3 480

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka