Stockholmare- träffas och träna hund? *BRÅTTOM*

Sv: Stockholmare- träffas och träna hund? *BRÅTTOM*

Men fasiken, vad är det för fel på hundägare i Sthlm???!!
Ja det kan man verkligen undra:eek:
Måste vara storhetsvansinne eller dyl.

liten82 skrev:
Men jäklars; *go Nikkis* som blev tok-arg :banana: :angel: :D
Hahaha, ja jag får lite väl hett temperament när jag stöter på sådana människor:angel:
Har väl lärt mig efter att ha stött på allt för många utav dem:devil:

liten82 skrev:
Ja, riktigt tråkigt.
Nästa gång jag träffar några såna idioter ska jag helt iskallt säga

"jaha, så är det bara att gå hem och plocka fram lus-borsten, mina hundar har löss"
Sen bara gå därifrån
(Så hoppas jag att det är en hund med väldans lång päls så matte/husse verkligen får nåt att oroa sej över).
Hahahaha, näe bättre upp, säga att hunden har noskvalster PRECIS efter dom nosat på varann!!:idea::rofl:

Och vart tog bilderna vägen då? :D

liten82 ska ju flytta så hon har dessvärre inte kamerasladden till datorn framme nu, men hon kanske packar upp den om vi tjatar tillräckligt:D;)

Näe då, jag kommer få bilderna såfort hon har tillgång till sladden och då kommer jag visa bilderna, bättre sent än aldrig:)

Ja jag vet detta om flytten.;)

Det jag syftade på var att jag trodde du hade pix också?

I know that u know;):p

Näe, men jag glömde typiskt nog min egna kamera hemma, därav tog vi bilder med liten82's kamera.

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 493
Senast: Ragdoll
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
634
Senast: Grazing
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 537
Senast: Cissi_ma
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 981
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V