Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ni som just köpt valp tycker jag att ni skall slänga in lite bilder. alltid lika kul att se små söööta bäbisar :love: Här är min nya...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 625
Senast: Got2Be
·
Övr. Hund Just nu är det bara skrot med min hund. När hon kom upp i onsdagsmorse höll jag på att sätta morgonkaffet i halsen. Hon var full med...
Svar
6
· Visningar
995
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Inne på sitt 10:e år och still going strong.. Lite klubbigt väder Kommer åter efter söktur om 20 miuter Åter efter nytt...
Svar
12
· Visningar
1 099
Senast: Gnist
·
H
Övr. Hund Har någon gått en kurs för en?? Hur många finns det i swe igentligen? Hur kommer det sig att dom kallar sig för psykolog?:D För mig e...
Svar
3
· Visningar
721
Övr. Hund Som ni vet så är jag förstagångshundägare och har många frågor och här kommer ett gäng till. Har letat på nätet efter hur en löpcykel...
Svar
5
· Visningar
3 663
Övr. Hund Ärsh vet inte hur jag ska formulera rubriken. Men om en hund blir stulen, någon behåller hunden som sin och senare måste uppsöka en...
Svar
5
· Visningar
1 023
Övr. Hund Har träffat/hört om ett par afghaner som har druckit väldigt mycket. Alltså verkligen slukat vatten! Är det något som är rasbundet eller...
Svar
8
· Visningar
964
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Satt och funderade lite på de här med hanhundar som bara har en kula. Om man köper en hund för fullpris och med tanke på avel längre...
Svar
2
· Visningar
1 051
I
Övr. Hund Är lite orolig för min hunds ögon då det rinner mycket (tycker jag) från dem. Men hur mycket är "normalt"? Jag vet att det kan vara...
Svar
11
· Visningar
13 183
Senast: Instant
·
Övr. Hund En tjej vill jag ska gå promenader med hennes rottis när hon är på jobbet.. jag ska alltså ta mig till hennes jobb några kilometer bort...
Svar
1
· Visningar
935
Senast: Zita
·
Övr. Hund Finns det lämpliga åtgärder att vidta mot grannen och hans hund? Grannen bor en bra bit bort och han har en schäfertik som är arg på...
Svar
9
· Visningar
2 217
Senast: Milosari
·
O
Övr. Hund Sitter nu här och lusläser det mesta jag kan hitta om denna ras... Kom då på att jag kan ju fråga här om det finns några som har...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: Zita
·
S
Övr. Hund Har en underbar DSG hane på 3år, han är världens mysigaste! Inne kan man bara ligga och gosa en hel dag, busig ute och lyssnar när man...
Svar
19
· Visningar
1 691
Senast: Novanna
·
Övr. Hund Hej, jag har två Kungspudlar och behöver en rejäl trimmer. Hitills har jag bara handklippt, och börjar bli lite less på det. Jag har...
Svar
12
· Visningar
2 148
Senast: MiiaLi
·
Övr. Hund Nu står lillhunden inte högt i kurs kan jag säga! Idag är han billig! Jag kan tänka mig att betala för att bli av med honom. Nån som...
Svar
8
· Visningar
1 111
Övr. Hund Släng in bilder på tröttmössorna efter dagens slut.. Här är min efter att varit med på en 2tim-ridtur..
2
Svar
21
· Visningar
1 556
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Snor från katt... Hur ser det ut för er uppfödare. Har ni planerat några valpar i år? Några utställningar eller andra tävlingar/prov...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: Pepsi70
·
Övr. Hund Leter ett utställningskoppel till min whipp. Vill ha ett fint i läder eftersom de verkar hållas på plats bättre än de av nylon som jag...
Svar
18
· Visningar
6 589
Senast: Basilika
·
L
Övr. Hund Hej. Undrar till alla er som redan har hund. Jag skulle så innerligt gärna vilja ha en egen hund. Till min fråga. Jag undrar om...
Svar
4
· Visningar
791
Senast: Trolltyg
·
S
Övr. Hund Vilka fler än jag och min lillkille ska dit imorgon?:) DSG Mitt anordnar en gårdshunds träff imorgon vid Söråkers Herrgård kl:12...
Svar
4
· Visningar
742
Senast: SirWillgott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31