Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har alltid tyckt att man inte ska lämna hunden ensam några längre stunder om dagarna (t.ex. vid jobb) men funderade, på nätterna när...
Svar
9
· Visningar
1 243
Senast: Långnos
·
Övr. Hund http://www.na.se/artikel.asp?intId=1273233 Det är helt ofattbart hur F*N han kan få tillbax hunden.Undra vad man ska beöva ställa till...
2
Svar
26
· Visningar
1 817
Senast: nevin
·
K
Övr. Hund Hej! Jag har 2 stycken tonårshundar, eller dom är snarare runt 7-8 månader. Jag har några frågor gällande deras uppfostran, och blir...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: Raderad medlem 19815
·
H
Övr. Hund Har en snart 6årig jätmhunds hane som jag skulle violja börja träna med klicker då jag tycker att jag skulle få lättare konakt med han...
Svar
16
· Visningar
982
Senast: ellioth
·
Övr. Hund Hej, Idag mötte jag en hund som jag aldrig sett förut, den var svart vit (inte i stora fält bara) med bland annat prickar på. Den var...
Svar
8
· Visningar
2 428
Senast: Casper
·
Z
Övr. Hund börjar det att vara inne igen, eller tycker dom det är tufft? På 60-70-talet hade många det som hade större hundar. Tanken slog mig när...
10 11 12
Svar
232
· Visningar
15 781
Senast: vargen
·
Övr. Hund Ni vet såna där bollar som man stoppar i mat eller godis, så får hunden rulla på bollen och det ramlar ut någon bit. Finns det såna...
Svar
12
· Visningar
1 332
Senast: Constance
·
Övr. Hund Nu har jag problems.. Jag har egentligen ett väldigt stabilt liv, bor i lgh med två katter och jobbar för fullt.. Nu är ju då...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 113
Senast: Myrten
·
T
Övr. Hund Min boxer har enligt mig väldigt röda ögon men min bror säger att han bara är trött. Men jag tycker nästan dom hänger och att det ser...
Svar
3
· Visningar
1 612
Senast: Zita
·
Övr. Hund Nu vill jag ha in lite tips på bra effileringssaxar! Jag klipper ju min westie och skulle behöva en ny riktigt bra sax som både håller...
Svar
3
· Visningar
929
V
Övr. Hund Hoppas på någon som kan komma med konkreta tips för mitt lilla problem. Jag har en 7-årig rottis som ibland får följa med ut på...
2
Svar
25
· Visningar
1 636
Senast: vargen
·
Övr. Hund Vad bör man tänka på när man ska välja valp, ska mest troligt iväg och göra det om två veckor :banana: Har redan fått lite info om...
2
Svar
24
· Visningar
2 066
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Vad gör era hundar på fritiden? Visa bilder på hur ni aktivt fördriver en ledig dag ihop! :bump: Här är våran torsdag, som började...
Svar
13
· Visningar
1 135
Senast: kvandi
·
N
Övr. Hund Idag vaknade vi av att det äntligen kommit en del snö. Var iaf ngn decimeter med nysnö, o ngra minusgrader. Tog ut killen på en...
Svar
15
· Visningar
1 288
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Hej, är det någon som vet om det finns en (el. flera) sidor på nätet där man kan söka och leta upp olika hundbruksklubbar? Jag hittar...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: Verre
·
Övr. Hund Funderar starkt på att gå en utbildning så jag kan hjälpa till på MH/korningar i framtiden. Någon som har gått en sån kurs? Vad ska...
Svar
3
· Visningar
1 346
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Jag har sorg, eller rättare sagt börjat ta ut den lite i förskott :cry: Min älskade gamle Staffordshire Bullterrierhane på dryga 10...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: syrran
·
Övr. Hund Här kommer några bilder på min tjej Ronja och sambons blandras Zorro. Kul me snö :bump::banana::bump:
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Lillan86
·
Övr. Hund Tråd endast för dem som vill titta och ar intresse för bild tråd. :D Fick order om att lägga ut lite bilder på mina små monster...
Svar
19
· Visningar
1 159
Senast: Armani__
·
G
Övr. Hund Hej.. Jag ska para min tik för första gången, både tiken och hanen är "nybörjare" på detta.. Min lilla tik är jätte villig och viker...
Svar
16
· Visningar
5 508
Senast: Trolltyg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka