Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund har kollat runt överallt känns det som och jag tycker det är väldigt luddigt. typ hunden behöver en balanserad kost av protein, fett och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 581
Senast: jupiter-judex
·
Övr. Hund Hon har en valpkull,ja tiken! Tiken är oreggad ,hanen är reggad! Båda är av samma ras! En tjuvparning(skilda rum under arb.dagen,vid...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 060
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Var med min tik till vetrinären idag. Åkte in "akut" så det blev en "stunds" väntan på vår tur om man säger så. När vi suttit där i en...
2
Svar
20
· Visningar
1 829
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Ja, det börjas så smått att pratas här hemma om att skaffa en hund till. Vi har som det är idag en hund på snart 2 år och hans uppgift...
Svar
10
· Visningar
1 749
Senast: Rea
·
H
Övr. Hund Min syster ska köpa hund! (Inte nu men i framtiden) Och hon vill ha en liten ras, till lydnad, agility och sällskap såklart! Hon har...
Svar
10
· Visningar
2 841
Senast: isa__
·
Övr. Hund När och med vad täckar ni era hundar? :)
2 3
Svar
50
· Visningar
3 540
Senast: Winx
·
Övr. Hund De finns ju många olika fördomar om olika hundraser. Kan ni inte skriva ner lite fördomar som ni hört eller som ni till och med har...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 188
Senast: Kamomilla
·
E
Övr. Hund Hejhej! Jag har en 75%amstaff 25%pitbull tik på 6 månader som tar ALLT (utom fimpar och snus thank god...) hon kommer över på...
Svar
15
· Visningar
9 042
Senast: pikkelin
·
C
Övr. Hund Vi fundera på att para våra lab tik och vill höra vad ni som har Hannerna bruka ta i betalt. Har för mig att det är olika sätt att göra...
Svar
13
· Visningar
1 447
Senast: Gnist
·
D
Övr. Hund Så! Nu är han äntligen här! Vår blandis-kille Lexus! :bump: Sent i måndags natt anlände han tillsammans med en av sina bröder. Brodern...
Svar
13
· Visningar
1 035
Senast: Dixie Chick
·
Övr. Hund Vilken använder ni å varför?
2
Svar
37
· Visningar
5 421
Senast: Fridolina
·
Övr. Hund Jag berättade för ett tag sedan om en granes hund som alltid springer ut lös. Detta är en liten väg . Men det kör mycke bilar , går...
2
Svar
20
· Visningar
1 982
Senast: Ambra
·
Övr. Hund jag har en valp på sju månader, eller ja hon kanske bör kallas unghund? iallafall hon är 75% cavalier och 25% papillon. När hon...
Svar
11
· Visningar
16 345
Senast: Uddatyp
·
D
Övr. Hund :bump: Om ungefär 27 timmar så kommer sambon hem med vår nya familjemedlem! :banana: Kan inte fatta att det är såååå nära nu. Redan dags...
2
Svar
22
· Visningar
1 852
Senast: Dixie Chick
·
Övr. Hund Har en shäferhanne på 11 mån som jag har två problem med. För det första: Han tycker inte om att vara ensam hemma, han river med...
Svar
2
· Visningar
705
P
Övr. Hund Tjenis! Vad har ni för huskurer mot akut fällning? Nu menar jag "schäfertussar" som ramlar av bara vovven min lägger huvudet på sne...
Svar
9
· Visningar
1 103
Senast: Prinsemannen
·
K
Övr. Hund In med bilder på dej och din hund om du anser att ni liknar varann! :D
2 3
Svar
44
· Visningar
4 414
Senast: ljusslinga
·
Övr. Hund Nikita har åkt på en riktig magsjuka. Började kräkas ordentligt i morse, bajsar rinnande och det har även kommit blod (färskt så jag...
Svar
13
· Visningar
4 916
Senast: Prinsemannen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31