olja till hund

Sv: olja till hund

Vetegroddsolja blir de fina i pälsen av (om det är det du ska anväda oljan till) Är den hård i magen har jag hört att man kan använda rapsolja:)

Animalisk olja om det är för pälsglans och hudens skull. Parafinolja (tas inte upp av tarmen, smörjer) om den är hård i magen. I sistnämda fallet är det också viktigt att hunden får rikligt med vätska i sig.

jag ger vanlig matolja till mina för att få extra fett i maten. alltså ladda den lite :D

de har gått upp i vikt hur bra som elst och pälsen är extremt blank - iafl på herrn som kan bli blank i pälsen :p

dom älskar det..

Liknande trådar

Foder & Strö Jag fick tips om att testa olja till häst för att underlätta med hullet. Jag började med 1/4 dl rapsolja och ökade till 1 dl/dag. Men... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 343
Senast: skiesabove
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 995
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur...
Svar
16
· Visningar
620
Senast: TantAgda
·
Foder & Strö Min äldre häst har svårt att hålla hullet. Veterinären rekommenderade att jag skulle ge olja. Vad för olja ska jag ge för hullet... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
3 643

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka