Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ska skaffa ny bil och klurar på hur jag ska göra med hunden... Vet inte än exakt vad det blir för bil men har tänkt mig nåt litet och...
Svar
13
· Visningar
1 789
Senast: Basilika
·
L
Övr. Hund Jag har väntat på det men så kom det NU.....Jag o sambon ska till Göteborg i helgen och jag har för första gången fixat hundvakt sen vi...
Svar
14
· Visningar
1 127
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund ... utbytesstudenten som flyttat in här hos mig. Som höggravid blev Julie helt enkelt mer än vad jag orkar med så hon har flyttat in...
Svar
12
· Visningar
1 108
Senast: Novanna
·
Övr. Hund Vad har man för ångerrätt gällande en kurs man anmält sig till, gått på en gång och sen känt "vad i helvete gör jag här !?" ? Innan...
Svar
14
· Visningar
1 446
Senast: mandaaa_
·
A
Övr. Hund Vart får ni tag i råa köttiga ben? Köper ni det direkt från slakteriet? Åker man bara till slakteriet och får en låda? Och hur ansöker...
Svar
2
· Visningar
664
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Vilken olja är bäst tillämpad att använda till hundar? Rapsolja, majsolja mm :bump: Mvh Sandra
Svar
11
· Visningar
3 599
Senast: Nominous
·
M
Övr. Hund Vad ska man göra om det kommer fram lös springades hundar om man är ute och går med sin hund?. Hur ska man reagera?. Idag när jag...
Svar
14
· Visningar
2 581
Senast: Tora
·
M
Övr. Hund Någon som varit i Ullared (Gek*s) nyligen och som har koll på vad de har för sortiment på sin hundavdelning?
Svar
4
· Visningar
1 270
Senast: Lillan86
·
Övr. Hund Ja hur fungerar det ihop egentligen? Hur löser man det när man är i skolan hela dagarna? Och vad kostar en hund per månad ungefär...
Svar
7
· Visningar
1 102
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Jag har ingen erfarenhet av långåriga Schäfrar, men har nu en hanne från vanlig korthårskull (alltså inte avlad på långhår), reg i SKK...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 215
Senast: Gabbi
·
L
Övr. Hund Jahapp hundvalpen min börjar intressera sig för soffan, han vill gärna upp där, men den nya skinnsoffan tänkte jag försöka hålla fin och...
Svar
19
· Visningar
5 379
Senast: Lindyhop
·
D
Övr. Hund Hur ska jag lyckas få min GD tjej att fatta att hon ska sitta rakt vid min sida. Hon får liksom inte in rumpen.Lite dålig kroppskontroll...
Svar
6
· Visningar
1 033
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Jag har lite funderingar kring att skaffa en liten vovve. Jag jobbar nu halvtid, och kommer ha möjlighet att ta med vovven på jobb...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: Juzzzen
·
U
Övr. Hund vet att de finns många trådar om detta men hittar inte de jag vill veta. valpen är runt 5½månad nu och kissar ofta inne, vi går ut...
Svar
8
· Visningar
961
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Ja mkt ska man höra innan öronen trillar av!! En jätteledsen bekant ringde tidigare idag och berättade om hur damen i djuraffären hade...
Svar
17
· Visningar
28 256
Senast: Favina
·
Övr. Hund strax efter halv ett inatt fick vi åka in akut till djursjukhuset i helsingborg. Hunden hade kräkts några gånger på dagen men jag trodde...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: liljekonvall
·
C
Övr. Hund Den med hundarna i regnet.. Den stora är inte det en Pyrenéer? Jag och en vän vart lite nyfikna. Hittade klippet...
Svar
4
· Visningar
1 356
Senast: Caltha
·
Övr. Hund Jag fick precis ett samtal av mamma där hon är halt hysterisk. hon passar min hane just nu, och i ett obevakat ögonblick har han svalt...
Svar
18
· Visningar
3 979
Senast: YorkWann
·
S
Övr. Hund Jag är 18 år gammal och har haft egen häst på gården i ca 6år. Jag funderar lite på att sälja hästarna och köpa en hund istället, den...
2
Svar
39
· Visningar
2 474
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V