Dobermann valp!

Sv: Dobermann valp!

Okej, då vet jag..
Jo dobermann är ju en ganska krävande hund.. och man ska vara intresserad av att jobba med dem.. Annars så kan man lika gärna ha en yorkshireterrier.. haha..

//Carro

Jag vet inte om yorkar är de optimala sällskapshundarna. De är ju som sagt terriers med mycket gott självförtroende och vaktegenskaper. De mår nog bra av mycket aktiviteter ;)

Jo jag vet, vi föder upp dem (mamma o moster, mest), fast inte i samma skala som för ett par år sen.. Så.. Men dom behöver inte exakt lika mkt som en dobbis :D

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 722
Senast: fixi
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 896
Senast: geting
·
Hundavel & Ras En släkting till mig har länge pratat om att skaffa hund, superkul tycker jag. Hon har tittat mycket på blocket mest för skojs skull och...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 172
Senast: Nattfjäril
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 528
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka