Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Hej! Jag var ute i stallet i morse och hade hunden med mig (en mastiff hane - kastrerad). Och så kommer hon som äger stallet, och...
Svar
13
· Visningar
1 212
Senast: TrÄnA
·
E
Övr. Hund Nu närmar det sig....och vad ger ni för mat till små valpar som ska bli stoooora. (grand danois) Jag vet att några rekommenderar...
Svar
11
· Visningar
1 686
Senast: Lenis
·
H
Övr. Hund Min sambos bror har en springer spaniel. Och f*n jag vill inte åka dit pga den.. Den ska upp i knät och dregla och ha sig.. Och den...
Svar
16
· Visningar
1 041
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Harley är för närvarande på sträng diet och äter för tillfället ett RC foder som heter "Obesity control" eller liknande. Han äter med...
Svar
2
· Visningar
986
J
Övr. Hund Vill passa på o berätta om ett positivt möte med annan hundägare för en gångs skull:) Mötte en tjej mitt ute i skogen här hemma, hon...
Svar
5
· Visningar
816
Övr. Hund Hej, jag behöver hjälp. Jag vet inte hur jag ska göra.. Jag har en helt underbar colliehane som fyller 6 år i år. Han är min första...
Svar
14
· Visningar
1 155
Senast: Varmblod90
·
L
Övr. Hund Min tik(schäfer/golden/labradorkorsning) på 10 månader vägrar gå så fort hon ser en hund.Vi bor på ett ganska hundtätt ställe så det...
Svar
6
· Visningar
1 448
R
Övr. Hund vet inte hur jag ska göra.. se om jag kan få några goda råd.. Blev så trött på träningen igår, hunden skulle gå med näsan i backen...
Svar
13
· Visningar
1 078
Senast: Dorro
·
Övr. Hund Vi väntar smått här hemma! Hedda har börjat få dräktighetsflytningar och magen har börjat växa lite smått! www.kenneloinas.se
Svar
5
· Visningar
707
Senast: Gumman
·
K
Övr. Hund Min 6 månaders valp är totalt livrädd för damsugaren:smirk:. Han springer och gömer sig så fort man tar fram det brumande, hundätande...
Svar
10
· Visningar
1 155
Senast: mimmipigg
·
K
Övr. Hund Idag ons den 16 jan fyller världens bästa, goaste, underbaraste, klokaste, finaste Simbanalle 9 år! :love: Ett fyrfaldigt leve för min...
Svar
8
· Visningar
1 158
Senast: Anol
·
Övr. Hund fick höra en hund-historia inatt på jobbet. En jobbarkompis och hans kompis var ute och gick med kompisens golden retriverhane. på en...
Svar
5
· Visningar
901
Senast: Mirre
·
M
Övr. Hund Då var det dags igen. Lite klagan:smirk: Var tidigare ikväll ute och gick med en av hundarna, kände att han behövde lite ensamtid med...
Svar
3
· Visningar
1 514
Senast: Novanna
·
R
Övr. Hund Finns det någon "topp 10" lista:D? Har hört att Border collie ska ligga på försra placering och efter kommer pudel, stämmer det...
Svar
17
· Visningar
1 891
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Ja, nu kanske en valp är förstörd för resten av livet. Var ute och gick med valpis och möter en tjej med en boxer på andra sidan. Har...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 213
Senast: jappisen
·
Övr. Hund nä jag läser rekomendationerna på hundfoderpåsar för min hund (storleksmässigt basserat) så stämmer det inte alls. Min hund får så...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: baraclara
·
Övr. Hund :confused: Har just dividerat med en som hävdar att klickerträning bara får användas utomhus. :crazy: Stämmer det? Att man inte...
Svar
9
· Visningar
901
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Jag har sökt, googlat och letat utan att finna. Var kan man hitta statistik på hälsoproblem hos olika hundraser? Dvs få fram vilka raser...
2
Svar
24
· Visningar
4 328
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Jag funderar på hur många det finns som kan leva på sin hunduppfödning. I hur stor skala håller dom på? Hur många av alla dessa...
2
Svar
30
· Visningar
5 338
Senast: Kia
·
T
Övr. Hund Kan hundar ha bokstavssjukdomar som t.ex ADHD? Eller det finns bara en del som är lite mer "speedade" än andra?
2
Svar
32
· Visningar
5 759
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka