Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Mkt tråkig eftermiddag, hanen sover, endast lillan & jag är vaken. Fyll gärna på! :)
Svar
14
· Visningar
1 110
C
Övr. Hund Jag leker väldigt mkt med min lilla valp, men ja har börjat att få idestopp ang lekar o hur ja ska aktivera henne. Har ni några roliga...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: Gabbi
·
A
Övr. Hund som rubriken lyder, vad är en normal puls o andningsfrekvens på en normalstor hund? typ golden?
Svar
1
· Visningar
5 414
Senast: villi
·
Övr. Hund Min hund har just börjat med en ny "hobby" som jag inte tycker om, nämligen att äta min stickning eller sånt som jag har stickat. Vilket...
Svar
15
· Visningar
1 053
Senast: Zita
·
F
Övr. Hund Hej hej alla glada människor. Tänkte ta upp ämnet "Kamphundar". Jag har en impoterad Pitbull harne. Som är helt underbar och har...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
6 605
Senast: AnnikaS
·
Övr. Hund Hittar på bus.... De små pojkarna gillar att busa med varandra och kan hålla på nästan hur länge som helst på detta vis..
2
Svar
23
· Visningar
1 672
Senast: mango
·
Övr. Hund Nu fylller mattes "lillvovve" 6år :D:love: Känns som att det var för ett år sedan vi hämtade hem honom och nu fyller skrutten 6 hela...
Svar
6
· Visningar
719
Senast: Ciindy
·
T
Övr. Hund Har nyligen köpt en systemkamera och vi har försökt testa den på alla olika sätt. Upptäckte att vovvarna hemma var tacksamma...
2
Svar
26
· Visningar
1 957
Senast: -Tingeling-
·
K
Övr. Hund Detta är något jag ägnat en hel del eftertanke den senaste tiden. Ponera att du är ute med din hund. Den är lös. Den springer ut på...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
5 228
Senast: Prillan
·
E
Övr. Hund Har lite frågor till er som äger eller har erfarenhet av rottweiler och/eller doberman! Min familj funderar på att skaffa hund, och...
2
Svar
34
· Visningar
4 381
L
Övr. Hund Vad har ni för hundar, vad gör ni med dom?? Lägg gärna in bilder:)
Svar
5
· Visningar
861
Senast: Linnzan
·
Övr. Hund Då har man vågat sig ut i skogen igen. Dock gick jag inte vilse idag :p Det har kommit en del snö och idag var det väl lite varmare...
2
Svar
20
· Visningar
1 575
Övr. Hund Jag fick detta mail av en god vän för några minuter sedan. Hon i sin tur hade fått detta av en vän som igår hade drabbats av att en...
Svar
9
· Visningar
1 545
I
Övr. Hund kan inte ni som har dessa blandningar lägga in lite bilder och berätta om dom.. Jag har själv en blandning av dessa 75% amstaff 25 %...
Svar
2
· Visningar
843
Senast: indigo95
·
N
Övr. Hund Har en Schäer/malenios, hon är inte dum.. men hon vill helt enkelt inte. Inomhus funkar det bra med hennes lydnad, iallafall så att det...
Svar
15
· Visningar
1 360
Senast: PIRU
·
Övr. Hund min mormor och morfar blev nyligen av med sin chowchow (ålder) efter det har morfar uttryckt en stor önskan att ha en ny hund. Han har...
Svar
3
· Visningar
978
Övr. Hund Jaha, jag som var så säker på att det skulle bli en rottis är inte alls så säker längre. :crazy: Måste verkligen tänka igenom det här...
2
Svar
25
· Visningar
2 874
Senast: KisseNova
·
S
Övr. Hund Har några frågor: * Hur gjorde ni första gången hunden löpte? * Har ni tikskydd på hunden när den löper? Skriv varför och hur ni...
2
Svar
22
· Visningar
2 831
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Har haft lite småproblem med min hund, men nu verkar allt börja bli bra igen.. Men så för någon dag sen, och tro mig, det kommer låta...
Svar
7
· Visningar
2 339
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Ska gå en aktiveringskurs i vår och vi ska nu lämna in lite förslag på vad vi är intresserade av. Typ, spår, klicker, trix, vilspår, sök...
Svar
2
· Visningar
640
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka