Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Då vi har en del hästar, så har kostnaderna på försäkringen blivit relativt dyr. Och vid olycksfall, skador m.m så har vi fått ut lite...
Svar
8
· Visningar
1 111
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Japp, det är hon det. För er som inte vet så gäller det min lille korthårstax Nikita. Jag blir inte klok på den här hunden. Som...
Svar
16
· Visningar
1 221
Senast: PowerPinglan
·
Övr. Hund När infaller den? Är det trotsåldern som infaller vid ca 6 mån och slyngelåldern mellan 12-18 mån, eller pågår trotsåldern från 6-18 mån...
Svar
8
· Visningar
2 466
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Min första tråd här på hund! :banana: Det ligger till såhär. Jag brukar vara hundvakt åt min kompis hund då och då, och det är alltid...
Svar
8
· Visningar
1 028
Senast: poli
·
Övr. Hund Jag undanber både påhopp och elaka ord, dessa kommer jag inte ens kommentera. Jag vill bara ha råd om hur man gör för att få en...
Svar
19
· Visningar
1 257
Senast: KisseNova
·
Övr. Hund Nu kommer jag ösa ur mig lite frustration, eftersom jag inte kan ta ut det på hunden.. men jag skulle kunna ställa mig & banka huvudet i...
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: Clintan
·
Övr. Hund FIck ju reklamera min Ruffwear klövjeväska och får nu välja om jag vill ha pengarna tillbaka eller en ny väska. De i butiken säger att...
Svar
3
· Visningar
1 587
Senast: escodobe
·
H
Övr. Hund hej! jag tänker göra en lek här på hund! ni ska försöka hitta raserna! den som hittar sist a rasen får göra en ny osv. Den här ät...
Svar
4
· Visningar
611
Senast: ii-ssa
·
K
Övr. Hund Med tanke på alla inslag i media (och även trådar på buke) om hundöverfall och misskötta hundar, är vi nog alla överens om att den i...
Svar
0
· Visningar
2 029
Senast: kantarellen
·
Övr. Hund Någon här på buke som har en? Har gått och förälskat mig i denna underbara ras:love: Finns det någon bra sida med olika uppfödare...
Svar
14
· Visningar
1 579
Senast: _Sparris__
·
Övr. Hund Vår fina chokladprins på 1 år.
Svar
0
· Visningar
93
Senast: Missel
·
Övr. Hund Hej, Jag undrar om det är någon som har en islänning? Har en själv på 8 mån. De är ju inte så många som jag känner som har den rasen...
Svar
12
· Visningar
1 301
Senast: Copydrew
·
Övr. Hund Har ju en 3 månaders valp här hemma och han är jätteduktig på att gå i kopplet, förutom när han biter i det och det gör han när han inte...
Svar
10
· Visningar
7 350
Senast: R8n
·
Övr. Hund Vill börja med att skriva att december/januari varit toppenträningsmånader, och att Rådi lärt sig allt möjligt. Inte dra i...
Svar
6
· Visningar
1 120
Senast: Brandgul
·
S
Övr. Hund Hur lär man en hundvalp att gå på tidningen för att göra sina behov??
2
Svar
22
· Visningar
1 731
Senast: Dixie Chick
·
Övr. Hund Satt och disskuterade med en vän över msn nyss, om hur det funkar på utställningar. Då vi båda är rätt så gröna på området så kom vi...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 746
Senast: Nominous
·
L
Övr. Hund Är det någon som ger soclan eller arktis??? Vi har gett det till våra hundar i ca 4-5 år och nu är då vi så nöjda att vi funderade på...
Svar
3
· Visningar
735
Senast: Linnzan
·
Övr. Hund Vad har ni för träningsleksak? Jag har en Jack Russell som jag ska börja träna med och kan inte bestämma mig vad jag ska ha...
Svar
8
· Visningar
888
Senast: Pippi´n
·
J
Övr. Hund Sätt gärna in lite bilder på era hundar före och efter klippning eller trimmning. Här är min kille Före...
Svar
18
· Visningar
3 057
Senast: soffeloffan
·
Övr. Hund Vi tänker ta vår busiga Beauceronkille med oss till Åland i sommar (ja, han är rabiesvaccinerad och har pass! :) ) Finns det någon här...
Svar
5
· Visningar
5 798
Senast: Anol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka