Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Riesenherren fick någon fix ide om att sno och käka upp allt han kom åt som var i plast här (jadå, han är undemotionerad och...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: Ruben Salte
·
M
Övr. Hund Hur mkt betalt tar ni som dagmatte? Jag har förstått att det är väldigt olika beroende på var man bor och vad man måste göra osv. Men...
Svar
11
· Visningar
1 693
Senast: humlanotrocadero
·
Övr. Hund Jag undrar hur ni som har stora hundar hanterar situationer med möte hund/hund och hund/människa(Det finns ju dom som är rädda för stora...
Svar
15
· Visningar
1 258
Senast: kvandi
·
J
Övr. Hund :cry:Idag när ja o athena tog våran kvällspromenad det var mörkt ute så hörde vi folk så ja tar upp athena mot staketet ifall dom hade...
Svar
15
· Visningar
1 396
T
Övr. Hund Uppfödaren till vår hund gav alla sina minkfoder. Någon som hört talas om detta förut? Påminde om sånd konservburkshundmat till...
Svar
11
· Visningar
2 266
Senast: trip
·
H
Övr. Hund Skrev ju en tråd tidigare om min syster som ville köpa hund! Nu lutar det åt sheltie hållet.. Frågor: Det finns väl två olika typer...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: elmelts
·
M
Övr. Hund Undar om det är nån som har koll på hur lång tid man har på sig med att få samma skada reglerad. Dvs att jag slipper betala ny självrisk...
Svar
1
· Visningar
1 088
Senast: lillebill
·
A
Övr. Hund Hej på er alla ni som äger en hundarnas Rolls Royce :D Jag tänke vi kunde starta en bildtråd på våra hundar,dvs våra "dobbisar". Skriv...
Svar
15
· Visningar
1 445
Senast: Nenyah
·
Övr. Hund Jag har funderat på en sak angående kopplade arga hundar o de hundar som springer fram till dem. Skulle vilja ha lite reflektioner på...
Svar
16
· Visningar
1 452
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund Tog lite kort med min nya kamera och tänkte jag skulle ta en ny bild på vår lillkille med svärföräldrarnas rottisar. Såhär blev...
Svar
1
· Visningar
628
Senast: springsten
·
Övr. Hund Jag var på Älvsjömässan - Stora Stockholm. Handlade en hundfilt/liggunderlag, som jag tror heter Flax. Den är i grön Bävernylon, och...
Svar
1
· Visningar
1 118
Senast: hasselby
·
H
Övr. Hund Hur gör ni? Alla kommer väl till den dagen då eran hund för första gången jagar tex en hare! Hur reagerar ni? Om hunder drar iväg...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 959
Senast: LadySara
·
H
Övr. Hund Vad e det med deras svansar igentligen! Har dom lång eller kort?? Stubb svans? Vad e det??? Tacksam för svar!!:bow:
Svar
3
· Visningar
709
Senast: hasselby
·
U
Övr. Hund Nu börjar det bli lite tjatigt att torka kiss hela tiden, är det nån därute som har bra tips vid rumsrenhetsträningen? Det vi gör nu...
2
Svar
28
· Visningar
2 208
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Hur vet man att hunden verkligen är så gammal? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1603602.ab
Svar
11
· Visningar
817
Senast: Nikkis
·
J
Övr. Hund usch, inte min dag idag! först åker jag av hästen på fm...ska väl inte klaga antar jag..andra gången på 16 år...men det gjorde ont...
Svar
3
· Visningar
666
Senast: jupiter-judex
·
R
Övr. Hund jag vet inte vad jag ska göra!! min han hund på 1,5 år piper och gnäller hele hela tiden!!! och jag blir så iriterad.. det börjar på...
Svar
8
· Visningar
872
Övr. Hund Var ute och körde lösträning med valpen (10 mån) och var på ett ställe där folk sällan går förbi just för att slippa ev. hundstörning -...
Svar
13
· Visningar
1 020
Övr. Hund Om en hund som är sex månader gammal bara fått en vaccination, måste man då vaccinera om första sprutan med? Om hunden har fått andra...
Svar
11
· Visningar
979
Senast: lundborg
·
E
Övr. Hund Ni med erfarenheter, tips och annat får gärna höra av er. Jag får hem henne om två veckor! Hon är svart med lite vitt på bröstet och på...
Svar
7
· Visningar
957
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka