Sv: Whippet!!

Har PMat dig om några kennlar om du ringer kenneln som börjar på Q så kan du höra efter om hon vet någon omplaceringswhippet. Hon som har kenneln är jättetrevlig!! :p

TACKAR!!
Den kenneln ligger inte så långt ifrån mig heller! :)
och TACK för PM också!!!! :bow:

Sv: Whippet!!

Jag fick svar direkt! :bump:
Jag hade redan tittat på hennes hemsida, eftersom hon bor så pass nära mig, så jag kände igen kennelnamnet när du tipsade om det. Så jag hade faktiskt koll på att hon planerar en valpkull.
Hon svarade att hon inte vet någon omplacering just nu, men vi håller nog kontakt.
Fick intryck av en väldigt trevlig människa i alla fall! :banana:

TACK! :bow:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 248
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 166
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 544
Senast: IngelaH
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 296
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025