Sv: märgben

såg på en hemsida för färskfoder att dom sålde märgben mm...
men jag har en svag minnesbild av att man inte fick sälja det längre....någon som vet nåt om det?

har jobbat i matbutik i tolv år och tror det var i samband med...kanske galna kosjukan(vet inte) fick vi inte sälja det mer

Det har varit förbjudet o sälja märgben P.G.A. galna kosjukan som det var sån hysteri om ett tag. Men det togs bort för ett tag sen vet inte när men nu är det iaf helt okej o sälja märgben igen.

Sv: märgben

ja men tack!! :bow: började nästan fundera på om jag inbillat mig! men jag vet hundra att vi inte fick sälja...vare sig till soppa eller hund!

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 585
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 176
Senast: AraSlei
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 278
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31