Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Någon som har erfarenhet av att ta hand om "gatuhund" från ett annat land? Då jag nog inte kommer kunna bestämma mig för en ras när...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 812
Senast: Mynta2
·
D
Övr. Hund Hur gör ni när ni har valpen i bilen? Det bästa är ju såklart om man har en kombi, men det har inte vi. Just nu har vi en audi 100, och...
2
Svar
27
· Visningar
5 098
Senast: HeddaVovven
·
Övr. Hund Min hund är billig just nu.. högstbjudande får honom!! Han har tuggat sönder i princip ALLA skor som finns här, och jag sörjer extra...
Svar
9
· Visningar
822
Senast: FrontLine_
·
C
Övr. Hund hejsan. Jag funderar lite ang detta med att klippa klrona på sin valp. Än så länge har ja inte behövt klippa dom utan ja har suttit med...
Svar
19
· Visningar
3 823
Senast: Armani__
·
H
Övr. Hund Hej behöver hjälp från någon som vet eller kan något om leonbergs sjukdommar.Varit hos vet med våran tik 6år hon rasar i vikt äter inte...
Svar
3
· Visningar
770
Senast: Smulis
·
Z
Övr. Hund Har en dvärgschnauzer på snart 4 månader och nu undrar jag när dom ska klippas/trimmas första gången???? Har hört olika från uppfödaren...
2
Svar
30
· Visningar
20 661
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Min 5-årige hane, som varit livrädd för pipleksaker hela sitt liv, lekte just med en :eek: Han har dessutom blivit mindre rädd för...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: Missel
·
P
Övr. Hund Hej! Har en cairnterrier valp på 13 veckor och har några frågor angående dennas skötsel m.m. Hur många gånger per dag ska man...
Svar
4
· Visningar
1 539
Senast: Ponnytokig
·
S
Övr. Hund Hur reagerar era hundar mot andra aggressiva hundar? Själv har jag en Amstaff/ptb blandning och har inte så mycket erfarenhet av just...
2
Svar
32
· Visningar
3 434
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund Min sexmånadersvalp har kommit in i en matvägringsfas. Han tar kanske en tugga av maten, sen bara han blänger på den och går i väg och...
Svar
4
· Visningar
1 172
Senast: Miao
·
S
Övr. Hund Hej min familj bor på landet och vi är sugna på en valp. Men problemet är vad gör man med den när man jobbar? Klarar den sig själv i 6...
Svar
3
· Visningar
677
Senast: strulan
·
Övr. Hund Är det ngn som vet hur ringorm ser ut på hund? Ngn som har en bild? Kanske ngn hund som haft det? Blir det som ytliga sår, stora som...
Svar
3
· Visningar
1 223
Senast: Drottningen
·
Z
Övr. Hund Jag har en valp som nu är 5 månader (plus någon vecka) och jag har hamnat i sitsen att jag inte har bil under ett par dagar. Varje dag...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 319
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Vad tycker ni om det? Vad ger ni era hundar och varför? Talar nu om torrfoder främst, inte rå föda.
2
Svar
33
· Visningar
15 760
Senast: boccia
·
W
Övr. Hund ÅÅÅÅHHH vill bara beklaga mig lite... Min valp verkar ha fått cherryeye på andra ögat nu också, nu när vi äntligen är klara med...
Svar
7
· Visningar
935
Senast: FrontLine_
·
M
Övr. Hund Hur gjorde ni som har hast och valp nar ni var i stallet? Fick valpen folja med eller stanna hemma? Hur gammal var valpen da ni borjade...
Svar
7
· Visningar
1 815
Senast: mandaaa_
·
L
Övr. Hund Jag har 2 chihuahua´s skulle gärna vilja se bilder på era chihuahua´s...så släng in dem........:love: Mina kommer...
2
Svar
34
· Visningar
2 261
Senast: startpompe
·
Övr. Hund Om 2 dagar ( den 9:e ) fyller min lillskit 6 månader:love: Vart tog dagarna vägen? Bildserie: 3 veckor: 8 veckor 11...
Svar
18
· Visningar
1 102
Senast: Tambourine
·
M
Övr. Hund http://www.blocket.se/vi/14725344.htm?ca=23_10_s
2 3
Svar
41
· Visningar
3 054
Senast: aiquen
·
H
Övr. Hund En släkting till mig har gått bort! Och nu har jag fått en hund på halsen som jag ska hitta lämpligt hem åt.:cry: Det är en två årig...
Svar
12
· Visningar
1 170
Senast: hasselby
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka