Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Filmade min tax igår när hon hoppade. Hon har hoppat i största delen av sitt liv och har på så sätt byggt upp ryggen så hon inte tar...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 059
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Jag har en tik på 9 år av blandras. När hon ligger ner så ligger hon många gånger som en groda, med bakbenen rakt ut bakåt. Vet att...
Svar
4
· Visningar
1 182
Senast: Anol
·
Övr. Hund Sitter och slösurfar lite på jobbet (lugnt idag) och snubblar över en helt bedårande schnauzertik på 1,5 år som söker fodervärd...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 379
Senast: Lenis
·
  • Låst
Övr. Hund Zack skulle få en ny kompis men det slutade såhär... :cry:
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 623
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Ja precis som överskriften låter.. Förutsatt att hunden är hd/ad fri samt frisk och övriga rasspecif krav är ua. * lånar du ut din...
Svar
15
· Visningar
1 842
Senast: Luff
·
K
Övr. Hund Något som jag blir jäkligt irriterad över när man är ute och går med sina hundar är att folk ska släppa fram sina jäkla hundar till...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 622
Senast: Kiowa_
·
C
Övr. Hund Jag fick hem min lilla valp för en vecka sedan :banana: Är så himla stolt över att ha henne i mitt liv. Jag ska gå en valkurs med henne...
Svar
16
· Visningar
1 120
Senast: Calazirya
·
V
Övr. Hund Hej! Min familj har tagit hem en hund (jaktlabrador) på prov nu och se ifall vi ev. vill köpa henne sen! Vi har haft henne nu i 3...
2
Svar
26
· Visningar
2 138
Senast: Vakanjaheta
·
B
Övr. Hund Jag går i köpa hund tankar och har fastnat för engelsk springer spaniel och welch springer spaniel.. Jag vill ha en hund som kan...
2
Svar
21
· Visningar
7 923
Senast: Brandgul
·
M
Övr. Hund den lilla valpen har fått en bula mitt på huvudet. kan de vara de att han slagit i huvet i något? kan dom få bulor av sånt? han får ju...
Svar
7
· Visningar
5 550
Senast: Minnusen
·
Övr. Hund Jag vill ha tips på raser som jag kan tänkas skaffa mig. Innerst inne bultar hjärtat för Engelsk bulldogg, men jag funderar på att vänta...
Svar
13
· Visningar
958
Senast: KisseNova
·
K
Övr. Hund Det blev en hel del fotograferande under 2007, jag har inte tillgång till alla bilder vid denna dator men har bestämt mig för att lägga...
Svar
12
· Visningar
844
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Så.. tänkte börja lära in rutan på min kille, Har fått litte olika förslag men nu undrar jag hur ni har gjort? Villket tycker ni är...
Svar
17
· Visningar
1 817
Senast: Milosari
·
T
Övr. Hund Min kompis hund drunknade dagen innan nyårsafton! Hon är 14år och jag har aldrig sett henne så ledsen! Han var inte alls gammal och...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: Armani__
·
Övr. Hund Är det okej att ge hundarna? Skulle handla ben på affären idag, men de hade bara grisfötter inne. Billigt! Så jag köpte några. Varför...
Svar
4
· Visningar
3 144
Senast: Glimfeather
·
Övr. Hund Skulle vid ca 14.30 gå på promenad md hundarna i skogen. Tänkte mig en runda på max 1.5 timmar eftersom det blir mörkt vid 16. Tog...
Svar
12
· Visningar
1 193
Senast: Spessartit
·
L
Övr. Hund Hur vet jag att min hund får lagom träning,stimulans och motion.Min snart 10 månader blandrastik (golden/labrador/schäfer) har jag haft...
Svar
1
· Visningar
773
Senast: Brandgul
·
D
Svar
1
· Visningar
558
Senast: Anol
·
Övr. Hund Kan/får man det och framförallt, får man ta med dem hem igen?
Svar
4
· Visningar
6 955
Senast: avur
·
Övr. Hund Min Bianka är nu snart sex månader och jag stortrivs med pärlan :love: Det finns inga papper på henne men uppfödarna påstår att hon...
2
Svar
27
· Visningar
3 857
Senast: Basilika
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka