Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund hej, har en shit tzu hane, blir 2år i februari. renrasig men tyvär inte stamtavla.(pga pappan ej var reggad,). Har en liten fråga...
Svar
5
· Visningar
1 856
Övr. Hund Jag vill börja spåra med Kerstin, men det är så svårt att få plats på någon hundkurs. Tänkte spåra hemma, men är lite nybörjare på spår...
Svar
7
· Visningar
816
Senast: Brandgul
·
H
Övr. Hund Två instruktörer stod och diskuterade konster. Och dom tyckte att man inte skulle lära tex en schäfer konster! Och jag frågade varför...
Svar
14
· Visningar
1 526
Senast: Gabbi
·
A
Övr. Hund Ja, min hund är alldeles för lat för att gå ner och dricka i köket så hon är toadörren inte stängd går hon in där och dricker. Hon...
Svar
9
· Visningar
2 755
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Detta är mitt nya fovoritfoto på Izor:love:
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 139
Senast: tirnanog
·
T
Övr. Hund Trillade över den här videon på nätet. Vilken koll hon har på jycken eller snarare vilken koll jycken har på henne=) Nog för att min...
Svar
16
· Visningar
1 009
Senast: TurboDevil
·
M
Övr. Hund Vi har precis köpt en liten valp, eller liten är den väl inte den är 14 veckor och vi har haft den i 2 veckor. Hunden är social och...
Svar
4
· Visningar
1 776
Senast: TinyWiny
·
T
Övr. Hund Är det någon som vet vilken hundras "Prince Terrien" är, som medverkar i filmen "Bridge to Terabithia"? Tack på förhand!
Svar
1
· Visningar
623
Senast: Lilahnee
·
K
Övr. Hund Undrar lite vad ni andra med schäfer ger dem för mat? Hur mkt får de? Hur gammla är de? Och hur stora är de? Undrar då jag har en...
2
Svar
32
· Visningar
12 803
Senast: Luff
·
L
Övr. Hund Jag vet att ämnet är uttjatat vid det här laget och jag har tillbringat tid att titta genom gamla trådar som tar upp ämnet. Men jag...
Svar
17
· Visningar
3 127
Senast: Orvar
·
Övr. Hund Jag fick precis reda på att valpen jag tingat (en DSG på 6 veckor) har bettfel. I dagsläget har hon överbett samt saknar de nedre...
Svar
12
· Visningar
11 177
Senast: Cera
·
A
Övr. Hund Hej Jag funderar på att skaffa mig en grand danois om kanske två år eller så och har lite funderingar. Ni som har eller har haft dom...
Svar
11
· Visningar
2 465
Senast: lulski
·
Övr. Hund Bröl, vad gör man när ens privattränare ska flytta, utomlands, och brukshundklubben inte ens har några instruktörer ? Jag är alldeles...
Svar
9
· Visningar
790
Senast: mandaaa_
·
K
Övr. Hund Min tik på 2 år gillar inte valpar eller är snarare väldigt osäker när hon träffar valpar och vet inte riktigt vad som förväntas av...
Svar
17
· Visningar
1 323
Senast: kicki66
·
Övr. Hund Började just fundera på en sak. Som hundägare, måste man skicka in papper till jordbruksverket om ägarregistrering?? Det står ju på...
2
Svar
23
· Visningar
4 117
Senast: glee
·
L
Övr. Hund vad ska det stå med i ett kontrakt när man säljer en hund? mvh
Svar
1
· Visningar
621
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Jag kommer att ha lite tid att fördriva på måndag, innan tåget går hemåt kl 17 och det hade varit trevligt att få tröttat ut hunden lite...
Svar
4
· Visningar
717
S
Övr. Hund Mötte idag när jag var ute och gick två blandraser med deras ägare. Dom hundarna och ägarna har inte något bra rykte i byn,tror dom...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: FrontLine_
·
V
Övr. Hund Nu är alla fyverkerier över och min hund har blivit lugnare! Problemet är bara att hon vägrar gå ut... man får bära ut henne och när man...
Svar
5
· Visningar
853
Senast: Vakanjaheta
·
E
Övr. Hund Vad tror ni denna hund kan ha för storlek i täcken? (det är en norwichterrier) Och hur mäts hundtäckena? :angel: (förstår...
Svar
9
· Visningar
1 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka