Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag ser att en faktiskt ganska givande diskussion har tagits bort. Är inte delade meningar tillåtna längre. Är det här ett...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 166
Senast: Lenis
·
Övr. Hund Mamma ska köpa ny bil och flickorna kommer att behöva bälten. Den som jag hittat som känns bäst är ju Allsafe. Frågan är om man...
Svar
2
· Visningar
1 275
Senast: Tindrande
·
Övr. Hund Nån som ska dit? Nån som vart där? :bump:
Svar
3
· Visningar
680
Senast: Koppen
·
A
Övr. Hund Inofficiell utställning, lördagen den 26/01-2008 Vad ha ni för ras och ålder? Själv ska jag ställa ut min labrador tik på 7...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: LadyDedlock
·
Övr. Hund Det allra bästa är ju att ringa till uppfödare, men jag varken hinner eller faktiskt vågar just nu men kan man maila och ändå verka...
2
Svar
28
· Visningar
4 105
Senast: Gumman
·
Övr. Hund Jag har en glad och livlig tik på snart 2 år som inte går av för hackor. Hon syns och hörs alltid och älskar det. Likväl är hon en mysig...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: Sophia_
·
Övr. Hund Jag har tänkt lite på det där dom senaste dagarna faktiskt. Hur är det egentligen om man är svensk/kan svenska spårket flytande, men...
Svar
8
· Visningar
923
Senast: MrsScabtree
·
J
Övr. Hund Letar efter fleecetäcke till vår hund... måste vara öppningsbart framtill. Tänker mig ett i stil med fleecetäcken till häst... någon...
Svar
7
· Visningar
2 901
Senast: Spessartit
·
S
Övr. Hund Min lilla hund som är sju månader mår inte bra. Han har spytt tre dagar nu. Jag svultit honom i ett dygn sen så har jag gett honom kokt...
Svar
10
· Visningar
852
·
Övr. Hund man får inte ta med sig hunden in i affärer och på bibliotek va? :p Jag orkar inte sitta hemma hela dagen imorgon, är hundvakt åt en...
Svar
3
· Visningar
4 035
·
M
Övr. Hund Hejsan! Någon som vet om man får ta med sig en hund in på Hööks? Det är en mycket liten hund :p
Svar
4
· Visningar
4 082
Senast: Luff
·
A
Övr. Hund Så, visa kort på era blandraser (eller andras) berätta hur gammal hunden är och vilka raser den är korsad med :)
2 3 4
Svar
78
· Visningar
28 990
Senast: Armani__
·
L
Övr. Hund Måste bara få önska er alla ett gott nytt år:banana::bump:Hoppas det gått bra nu med alla skotträdda hundar och att det börjar lugna sig...
Svar
19
· Visningar
1 307
Senast: hasselby
·
E
Övr. Hund Alltså.. Behöver lite råd och tips. Jag är väldigt sugen på att skaffa hund, har tittat på raser osv och läst om det. Har dock inte...
Svar
15
· Visningar
3 105
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Jag har nu haft Geoff hemma i 8 månader. Allt går bra, och vi älskar hundrackan någe grymt. Han är konstant glad, och trivs väldigt bra...
Svar
7
· Visningar
1 519
Senast: Ceta
·
Övr. Hund Ar ju i hundskaffartankar, och insag att det ju ocksa maste funderas over... haha. Har bara haft hanhundar sjalv, haft valdigt lite...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund Så nu gäller det att hålla i kopplet när man är ute. Varför kan inte alla skjuta ljudlösa istället, eller ännu bättre, inte skjuta...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
7 726
Senast: Sol
·
Övr. Hund Har en 6mån chihuahua som luktar mycket illa i munnen. Vad skall man göra åt det?
Svar
6
· Visningar
1 192
·
Övr. Hund Min hund är riktigt rädd för smällarna, som snorungarna redan är ute och skjuter. :mad: Han blir så rädd så han försöker åla in under...
Svar
12
· Visningar
1 371
Senast: Ellafant
·
A
Övr. Hund Min mamma och jag funderar på att skaffa hund, eller mest min mamma egentligen. Vi har haft hund tidigare och sådär men det var ett tag...
2
Svar
28
· Visningar
1 658
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka