Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad kan det bli för negativ påverkan att kastrera hanhund på 9 år?
Svar
10
· Visningar
4 638
Senast: martha
·
Övr. Hund Vilka har varit på utställning eller någon annan aktivitet med era hundar det senaste. Själv utställningsdebuterade min vackra Sobers...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 673
Övr. Hund Har ju en liten kille här och satt bara & funderade lite på när folk som har två hundar skaffar nummer två. Alltså inte de som skaffar...
Svar
11
· Visningar
1 986
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Hur är det med det? Kan en tik bli dräktig/löpa vid 7-10 månaders ålder? Min vovve har en ny kompis i den åldern nämlingen och min är en...
2
Svar
23
· Visningar
6 682
Senast: Snobben
·
S
Övr. Hund Hej, jag har ett problem med min hund. All tid hon inte är ute, leker eller äter står hon i ett hörn (gärna nedanför ett fönster) och...
Svar
8
· Visningar
1 114
Senast: Winni
·
Övr. Hund Om man funderar på att prova att spåra med sin hund, bara på hobbynivå. Hur börjar man då? Vad för terräng är bäst att starta på? Vad...
2
Svar
23
· Visningar
1 960
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund Vänder mig hit för att få hjälp, har åtagit mig att för en tid (en dag eller ett år vet vi inte) att ta hand om kompisens hund. Det är...
Svar
6
· Visningar
1 655
Senast: Glimfeather
·
S
Övr. Hund Hur går det till lite stort? Hur dyrt att skicka med flyg från ex usa? el kan man skicka på annat sätt isåfall hur? Vaccinationer ex...
Svar
6
· Visningar
2 800
Senast: KickiH
·
M
Övr. Hund Behöver lite tips och ideer vad jag ska göra när hunden gör utfall mot andra hundar! Känns som jag har testat det mesta, så nu kommer...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 264
Senast: melkutt
·
C
Övr. Hund Skulle behöva lite tips. Vi har en schäfervalp (snart 10 månader) som är superduktig i många avseenden, utom möjlitvis att gå i koppel...
2
Svar
25
· Visningar
2 209
Senast: cassiopeja
·
A
Övr. Hund Vem är bukes roligaste hund? :D Jag tror att rubriken säger mycket, så let´s go!
9 10 11
Svar
212
· Visningar
16 217
Senast: mandaaa_
·
Övr. Hund Äntligen har jag fått in en bild med systers hjälp=) Vad ycker ni? Visst e hon bara söt!!!! Lägger in en förstoring så ni kan se...
Svar
10
· Visningar
1 199
Senast: MaRomer
·
Övr. Hund Min syster ska skaffa en valp och vi har surfat runt lite på olika kennlars sidor och gång efter annan läst uttrycket "pålagd valp". Vi...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 068
Senast: Melli
·
Övr. Hund Har varit i kontakt med uppfödaren till han hunden vi ska para vår tik med. Men nu är det så att hon visade tecken på löpande redan i...
2
Svar
20
· Visningar
6 633
Senast: Josssefine
·
R
Övr. Hund Hej alla! Min familj har tänkt skaffa hund i sommar och nu funderar vi på Berner Sennen. Jag har läst många fördelar och så med dem (och...
Svar
6
· Visningar
2 881
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Ja, nu sitter man här igen med en skendräktig hund - som är värre än hon varit de andra gångerna. Hon får alltid mjölk i juvren och går...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: Sol
·
Hundträning Eller rättare sagt; hur får man hunden kontaktsökande utan att behöva ha en korvbit i handen? Hur får man fotgående roligt? Jag har...
Svar
9
· Visningar
3 456
Senast: Smokey
·
E
Övr. Hund Hej ska inte para min tik nu hon har löpt 3ggr nu men vi är inte säkra än om vi ska göra det eller inte vi vill höra all fakta påde...
Svar
10
· Visningar
789
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Ja, nu sitter man här igen med en skendräktig hund - som är värre än hon varit de andra gångerna. Hon får alltid mjölk i juvren och går...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: Gnist
·
J
Övr. Hund Min tjej är en sheltie på lite över året.. Hon är lite för tunn och hur jag än försöker göda henne så lyckas jag inte? Har ni några bra...
Svar
12
· Visningar
3 447
Senast: Nenyah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka