Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Behöver man nämna teckning och färg när man registrerar i jordbruksverket, eller räcker namnet och chipnummer?
Svar
18
· Visningar
1 064
Senast: Mynta2
·
M
Övr. Hund Nu har han bott hos oss i ca 8 månader, och jag passar på att visa upp honom lite :):)...
Svar
2
· Visningar
697
Senast: Marvellous
·
S
Övr. Hund Var inne på hundmässan i Göteborg idag och gick runt och kollade på alla fina hundar. På ett ställe hade de en Pyreneisk Mastiff - en...
Svar
6
· Visningar
2 191
Senast: Krut
·
Övr. Hund Tänk er en Foxterriermix (75% fox och 25% tysk jaktterrier).... ca 7 månader gammal. Tik Katt nr: 1 lever på toaletten Katt nr: 2...
2
Svar
22
· Visningar
1 945
Senast: Helben
·
Övr. Hund Nu tänker jag skapa mig en rasvals tråd, har ju börjat fundera på en till vovve och förhoppningsvis har vi en under 2009 :p Men nu ska...
Svar
19
· Visningar
1 080
Senast: Ciindy
·
T
Övr. Hund Min hund har ett konstigt beteende när han ska äta. Han tar en tugga med mat och går sedan iväg en bit bort med det och äter upp det...
Svar
13
· Visningar
9 958
Senast: Kimz0r
·
J
Övr. Hund Någon som med säkerhet VET ålder som gäller för MH resp Korning? Satt o diskuterade ämnet med sambon i går och blev plötsligt osäker...
Svar
6
· Visningar
898
Senast: Jeeves
·
S
Övr. Hund Nu har det gått 2,5 månad sen min familj köpte en liten valp, som min pappa ville ha redan från början. Såhär såg han ut när vi hämtade...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: Svalan
·
Övr. Hund Kikade runt lite och hittade denna bilden. http://www.pedigreedatabase.com/gsd/breeders/2615.html Jag måste ha sett fel, hunden...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
9 351
Senast: CA
·
L
Övr. Hund Börjar undra lite nu?Min blandrastik är snart 10 månader och vad jag vet har hon inte löpt än.(har haft henne sen hon var 8 månader men...
Svar
8
· Visningar
975
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Hur noga är det hos er? Är det ngn mer som låter hunden städa efter sig? Har sedan min ena hund var liten uppmuntrat att hon inte ska...
Svar
14
· Visningar
1 369
Senast: hasselby
·
M
Övr. Hund då jag bara har efrarenhet av 1valpning och det blev på det 63:e dygnet,så undrar jag e det vanligt eller farligt att tiken valpar ca...
Svar
16
· Visningar
1 417
Senast: Josssefine
·
L
Övr. Hund Jag har fått ett tillfälligt hjärnsläpp och kommer inte på vid vilken ålder man bör HD resp AD röntga. En kollega frågade mig precis och...
Svar
3
· Visningar
1 521
Senast: pimy
·
E
Övr. Hund Hur tidigt kan man se om tiken är dräktig? Jag vill göra en liten undersökning av andras erfarenheter av dräktiga tikar, deras...
Svar
7
· Visningar
15 875
Senast: Erika86
·
F
Övr. Hund hej hopp alla bukisar :) jo, jag funderar lite på det här med hundbur till bilen. vi har en liten golden tik på 4 mån. och hon har...
2
Svar
21
· Visningar
2 880
Senast: Calazirya
·
I
Övr. Hund Hur gammal ska hunden minst vara för att resultatet ska bli bra? Är det någon som vet hur mycket det ungefär kostar? Är det olika...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: KickiH
·
Övr. Hund min kompis hundar har fått noskvalster, om jag går dit ensam ikväll på en kaffe, kan det smitta till min hund då? :confused:
Svar
1
· Visningar
644
Senast: Missel
·
S
Övr. Hund Nu vill jag se underbara vinter/höst bilder på era älsklingar!:) Här är min galna DSG som leker med sin lilla västgötaspets...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 592
Senast: Got2Be
·
Övr. Hund Jag såg en väldigt vacker hundras på MyDog, och undrar nu om ni kan hjälpa mig fram till vilken ras det kan ha varit? * Färgen var...
Svar
2
· Visningar
745
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hur resonerar ni när det gäller avel?? Vad är de viktigaste egenskaperna hos tiken?? Hur väljer ni hane?? Vid vilken ålder är...
Svar
7
· Visningar
1 018
Senast: Duvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka