totalt ursinne!!

Sv: totalt ursinne!!

Det heter kort och gott "Tok ryck" och när det inträffar ska du bara sitta och vara glad att du inte köpte dig en Grand Danois.:D Min toka möblerade liksom om när det hände.

Det heter kort och gott "Tok ryck" och när det inträffar ska du bara sitta och vara glad att du inte köpte dig en Grand Danois.:D Min toka möblerade liksom om när det hände.

:rofl::rofl: ja vet hur du känner dig när det händer med en så stor vovve:D
Vi har två landseer som gör så mellan varven.. man får liksom hålla i det man får tag i! Mattor, vad är det? dom ligger ändå bara i hörnen och samlar hundhår:p

Labben är liiiite mer gracieös så det är inte riktigt lika farligt!

Så gjorde min också när hon var liten, race runt hela huset och i soffan, morrade och bet i alla möbler. Det är valpryck..

Hon får ff ryck ibland när hon träffar sina kompisar (2 jack russell), då springer de och springer och springer som tokiga, jag tror de leker nån form av tagare. :D

Vår gamla cavaliertik brukade få det där fnattet också, minus morrningarna och den delen..... :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 717
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
835
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 454
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 335

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka