Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu blev min Maya svensk utställningschampion på My Dog i Göteborg. Jag har blivit sugen på att ställa ut henne i våra grannländer...
Svar
10
· Visningar
861
Senast: KickiH
·
L
Övr. Hund Man pratar ju om att göra avdrag på inkomsten av valparna, vad får man göra avdrag på? Inköp av tiken? Mat för tiken från valp-ålder...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: liten82
·
E
Övr. Hund Hur kommer det sig att valpar säljs vid 8 veckor när man säljer kattungar vid 12 veckor??? Mår inte valpen bra av att vara hos mamma...
Svar
14
· Visningar
1 225
Senast: Trani
·
Övr. Hund Hej! har en springer hane på 8 1/2 månad som e väldigt pigg o livlig, Men finns de nån som har bra tips för att få han mer trött i...
Svar
6
· Visningar
753
Senast: miamiSwing
·
Övr. Hund Såg just en rolig bok i hyllan hos mina föräldrar. Det är bilder på olika människor och deras hundar, och samtliga är rätt lika varandra...
Svar
14
· Visningar
1 447
Senast: movi
·
Z
Övr. Hund Jag är så jävla trött, förbannad, lessen och jag vill skälla ut varenda jävel jag ser här med lös hund... Som jag skrivit tidigare så är...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 555
Senast: boccia
·
U
Övr. Hund hur funkar de? när hunden är nervös och väldigt försiktig när andra hundar bara springer fram..har märkt att det går bra när hundarna är...
Svar
4
· Visningar
1 167
Senast: Jeeves
·
T
Övr. Hund Är cancer hos hund ärftligt och tar man/bör man ta hänsyn till cancer i aveln? Har ju mina egna teorier, men vill höra era...
2
Svar
22
· Visningar
6 195
Senast: Tie
·
T
Övr. Hund Vi fick hem vår lagottotik för 10 dagar sen, hon är nu nio veckor. En jättego valp men 4 gånger har hon fått någon sorts "utbrott", hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 584
Senast: Lenita
·
Övr. Hund Nu har jag anmält bägge mina taxar till Sv.vinnar utställningen i Göteborg. De visas på söndagen. Någon mer som ska dit? Vilken ras har ni?
4 5 6
Svar
119
· Visningar
6 199
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund kom hem efter en 6 veckors semester och fann brorsans hund i det här skicket! :eek: Tog med mig hund och trimmaskin hem för att...
2
Svar
39
· Visningar
5 345
Övr. Hund Kan man köpa kött/hjärta och dyl. på slakteriet för att ha till hundar? Är det en fördel att ge hundar kött i kosten nån gång i...
2 3
Svar
42
· Visningar
10 775
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Tråden om pinchern som blev skrämd av fyrverkerier verkar vara borta? Är hunden hittad undrar jag? /KT
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Zizzy
·
L
Övr. Hund Jag har en storpudel som jag är aktiv och tränar mycket på brukshundsklubben med i allt möjligt. Nu letar jag efter en till...
Svar
17
· Visningar
4 097
Senast: lollolisa
·
B
Övr. Hund Fick idag bilderna från när lillkillen besökte min kollega som är fotograf - HELT UNDERBARA! Nu måste ni bara få kika på underverket...
2
Svar
20
· Visningar
1 603
Senast: startpompe
·
Övr. Hund Jag har en snart 3-årig Schäferhane som förra vintern fick rejält ont i halsen. Vi körde ett par antibiotikakurer, han blev lite bättre...
Svar
19
· Visningar
2 045
Senast: sussi430
·
N
Övr. Hund Halloj! Är det nån fler där ute än mig som har whippet? Vad tycker ni om rasen? Tävlar ni nått?
2
Svar
26
· Visningar
9 962
Senast: Långnos
·
Övr. Hund Den här frågan må låta konstig, men är relevant för någon jag känner: Om ni skulle bosätta er i ett varmt land, Kalifornien i detta fall...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: Långnos
·
Övr. Hund ...Som jag nyss fick uppleva, men dock rätt häftig. Satt här under nattkvisten och tittade på diverse hundannonser, mest för skojs...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: Nikkis
·
Övr. Hund den 16e blir min lillkille halvkille ^^ och detta enbart för att han är blandras och inte ska föra sina gener vidare, då kan han lika...
2
Svar
25
· Visningar
1 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka