• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare strulan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 733
Sv: Rumsren!!

jag har tänkt mig att anordna en stor fin fluffig säng åt henne i vardagsrummet och en likadan i vårt sovrum. Jag har hört att de vill ogärna vara någonannanstans än där husse och matte är.
Något eget rum får hon inte för det skulle bli i källaren och där tror jag inte hon vill vara....

Hejsan. Han har lärt sig att gå på tidningen nu. och jag flyttar den närmare och närmare dörren. Jag går ut med min valp varje halvtimme, men på nätterna går jag inte ut med honom. Och det är då jag använder tidningar i fall att han skulle vara nödig.

Hejsan. Han har lärt sig att gå på tidningen nu. och jag flyttar den närmare och närmare dörren. Jag går ut med min valp varje halvtimme, men på nätterna går jag inte ut med honom. Och det är då jag använder tidningar i fall att han skulle vara nödig.

Det är typ så vi kommer att göra med vår valp som kommer på måndag kväll. :love: *längtar*
Vi kommer nog att ha en tidning precis vid dörren bara utifall. Men givetvis kommer vi "slänga ut" valpen illa kvickt om han visar tendenser till att sätta sig. Tur är att vi bor på nedersta plan med uteplats med staket runt om! :bow:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 655
Senast: tanten
·
Hundträning Mina äldre hundar har av sig själva förstått att när vi tränar så kissar man inte, även om vi kanske står stilla utan att göra något en...
Svar
4
· Visningar
370
Senast: animalasia
·
Hundträning Hej! Jag kommer snart få hem min första hund. Jag har läst på och även frågat vänner med hund men skulle vilja höra lite mer tips :)... 2
Svar
30
· Visningar
3 131
Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
938
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka