Sv: Rumsren!!

jag har tänkt mig att anordna en stor fin fluffig säng åt henne i vardagsrummet och en likadan i vårt sovrum. Jag har hört att de vill ogärna vara någonannanstans än där husse och matte är.
Något eget rum får hon inte för det skulle bli i källaren och där tror jag inte hon vill vara....

Hejsan. Han har lärt sig att gå på tidningen nu. och jag flyttar den närmare och närmare dörren. Jag går ut med min valp varje halvtimme, men på nätterna går jag inte ut med honom. Och det är då jag använder tidningar i fall att han skulle vara nödig.

Hejsan. Han har lärt sig att gå på tidningen nu. och jag flyttar den närmare och närmare dörren. Jag går ut med min valp varje halvtimme, men på nätterna går jag inte ut med honom. Och det är då jag använder tidningar i fall att han skulle vara nödig.

Det är typ så vi kommer att göra med vår valp som kommer på måndag kväll. :love: *längtar*
Vi kommer nog att ha en tidning precis vid dörren bara utifall. Men givetvis kommer vi "slänga ut" valpen illa kvickt om han visar tendenser till att sätta sig. Tur är att vi bor på nedersta plan med uteplats med staket runt om! :bow:

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag kommer snart få hem min första hund. Jag har läst på och även frågat vänner med hund men skulle vilja höra lite mer tips :)...
2
Svar
30
· Visningar
3 101
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 069
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 820
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Räkna ut kaloriintag?