Bukes roligaste hund!

Sv: Bukes roligaste hund!

Det är femtitolfte gången den bilden passerar i den här tråden och jag måste hålla med Koppen. Har t.o.m. sparat ner den på datorn så jag kan titta på den och garva även sedan tråden försvunnit.

*KL*

Zagas bidrag...

Lillan-1.jpg

Fick iaf en tillräckligt stor säng ( tänker på Cezzans bidrag )

ZagaOktoberNovember039.jpg

Ja! Vad säger man egentligen... Öhm

Han hade nyss badat och hade lite damp,på slutet när han kryper under sängen beror på att jag frågar han om han vill bada igen! :rofl:

Vad sjutton är det som kommer flygandes där med stoora öron,har aldrig sett ett sånt djur förut! :eek::rofl::rofl::rofl:

hahaha chille kan verkligen vara ful ibland, när han tuggar på ben.
annars är han ganska stilig hahaha

min lilla tös tycker det är för läskigt att sova på rygg, att ligg på rygg överhuvudtaget, så hon sover med som en boll :rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Vad har ni på er under vintern för att hålla er varma? Kanske främst jaktmänniskorna här på hund, ni brukar ha så snygga kläder...
2
Svar
39
· Visningar
2 348
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Hej, Som rubriken lyder väntar en flytt till Grekland för mig och min hund. Rabiesvaccin ordnade jag i måndags. Har du varit till...
Svar
13
· Visningar
795
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka