Spår (eller andra tips på aktivering)

Sv: Spår (eller andra tips på aktivering)

Var ute och testade lite med denna metoden. Gick jättebra. Hon tog spåret nästan direkt. Så spårintresserad verkar hon allt vara. :)

Var jättekul. detta skall vi fortsätta med. Nu har jag fått tillbaks min träningsmotivation också. :bump:

Den verkar väldigt bra. Tack för tipset. :)

Den Är väldigt bra:). Alla spår'varianter' beskrivs till punkt och pricka på ett lätt och förståerligt sätt, hur man lär/tränar på bästa sätt osv.
Den boken är helt klart värd varenda krona!
Man får mycket nytta & nöje tack vare den.:D

Jag tycker också om deras böcker. Särskilt illustrationerna är härliga. Man riktigt VILL sätta igång och belöna sin egen hund när man ser hur glad hunden på deras bilder är.

Jag tycker också om deras böcker. Särskilt illustrationerna är härliga. Man riktigt VILL sätta igång och belöna sin egen hund när man ser hur glad hunden på deras bilder är.
Exakt så känner jag också!

Jag måste erkänna att jag har Tävlingslydnadsboken klass 1-Elit, inkl. DVD filmer, Brukslydnad inkl. DVD och även Spårboken.
Ska köpa fler när jag är klar med dessa.:o

Har tittat på filmerna och jag sitter som klistrad framför TV:n.
Böckerna slukar mig.

Jag var först väldigt tveksam till om dom var så bra och givande, men efter att ha sett och läst dem så kan jag inget annat än att tycka = :eek::D:bow::bump::love:

Och fastän jag tränar för en riktigt bra privattränare, så kompenserar(stavas?) dessa böcker/filmer en hel del, dom ger en det där lilla extra, typ.

Sedan är Inki en oerhört trevlig och klok person, hjälp vad vi började prata när jag ringde och skulle beställa. Hon är verkligen så där go & glad, varm & mysig-precis såsom på filmerna när hon tränar hund, Hihi:p

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 078
Senast: inverterad
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 289
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Som rubriken säger, finns det någon ras där man kan hitta hundar som i efter träning, uppfostran etc. kan passa in på alla krav? Ca...
Svar
19
· Visningar
1 615
Senast: Marje
·
Hundträning Behöver gnälla av mig, och kanske kan jag få nåt tips oxå... Min hund har i flera månader varit under allergiutredning, och får endast...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 720
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka