Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi funderar på att bila i Norge i sommar, men att eventuellt ta vägen hem genom Finland. Då måste Rådi rabiesvaccineras. Är det någon...
Svar
10
· Visningar
4 700
Övr. Hund Ja är det någon som sitter med en shit tzu hemma?? Lägg in bilder på h*n. (vill helst se renrasiga). ozzy rockstar...
Svar
15
· Visningar
1 109
Övr. Hund Börjar bli lite väl irreterad över detta, folks inställning till små hundar.. Vi har haft vår lilla tik i tre veckor nu, hon är mycket...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 999
Senast: startpompe
·
Övr. Hund Den 8-9 januari kommer våran svart/vita shetland sheepdog valp hem, om vi letar efter ett namn:) Det är en hane som heter Moorwood...
Svar
18
· Visningar
1 112
Senast: Zita
·
U
Övr. Hund är det normalt att valpar är lite blyga/osäkra på nya människor eller ska dom springa fram och hälsa på allt o alla? våran valp tog vi...
Svar
3
· Visningar
2 309
Senast: Ashira
·
N
Övr. Hund Hej. Har en valp av större ras. Han är 11 veckor och vill inte äta. Någon som har något tips. Börjar bli orolig.
Svar
3
· Visningar
630
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Min pappas hund (schäfer) måste tas bort idag:cry: Han är bara 6 år gammal... Han har en stor elakartad tumör på mjälten och inre...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 216
Senast: AnnikaS
·
L
Övr. Hund Har en tik på 9 månader som är väldigt busig.Det kan räcka med att titta på henne för länge så ska det busas.Problemet är att hon är så...
Svar
19
· Visningar
1 838
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund X]En lättare border tik ganska liten växer sig inte så jätte stor. Som en mellan pudel i storlek. X]En lägenhet ej mitt i stan men...
Svar
14
· Visningar
1 776
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hej. jag ha varit inne på en sida där alla uppfödare va med, man sökte på olika län osv.. Men nu hittar jag inte tebax dit:confused: är...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: _busster_
·
Övr. Hund Idag kom PMet och det visar sig att jag har fått domarändring på Mirre, så nu är det risk att de krockar. Det var så väldans bra när...
Svar
19
· Visningar
1 045
Senast: Instant
·
Övr. Hund Jag har alltid gillat hundar. Nar jag var liten hade min far en tjanstehund (shafer) som jag alskade! Han avlivades pga alder nar han...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: falukorw
·
L
Övr. Hund Vore roligt att se vilken ras som ni tror skulle passa mig! Den ska....... *Gilla att arbeta men kunna ta det lite lugnare någon dag...
Svar
14
· Visningar
920
I
Övr. Hund heej jag har en labbe som jag skulle vilja börja träna freestyle med.. är det någon som kan lite trix som är ganska enkla??? jag och...
Svar
2
· Visningar
680
Senast: isfrida
·
T
Övr. Hund Vad händer med en hund som får för lite motion? /Louise
Svar
6
· Visningar
886
Senast: Zqathan
·
H
Övr. Hund Svärmor har precis köpt en söt liten sak, blandning mellan Chihuahua/JR/Shipperke/Pappilon på 8 veckor. Saken är den att han kissar hur...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Ela
·
Övr. Hund Var ute och tränade med hundarna idag och provade i samma veva nya objektivet till kameran. However, lite busbilder på livliga...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: Ainon
·
V
Övr. Hund vår labbe kille på 3 år "dra"/ åker med baken mot hall mattan detta har han börjat med nu i veckan och det jag kan tänka mig är att...
Svar
5
· Visningar
1 398
Senast: FrontLine_
·
Övr. Hund Har ni det på era hundar? Varför/varför inte? Betalar man en viss summa för att skaffa det? Förstår inte så mycket av det jag läst...
2
Svar
23
· Visningar
1 832
Senast: Bebben
·
T
Övr. Hund Själv har jag en liten Phaléne hane :banana:
3 4 5
Svar
92