Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Hej. Någon som kan förklara för mig vad en "amerikansk Boxer" är för något? En bekant har köpt en sådan och hon säger att det är en...
Svar
18
· Visningar
28 197
Senast: tesora
·
B
Övr. Hund vi har en golden hemma som är 9 mån. och är VÄLDIGT lekfull. dock skulle han behöva en kompis, han vill leka med andra hundar och vi...
Svar
10
· Visningar
1 844
Senast: ako
·
T
Övr. Hund Är det någon som använder Prob schampo och olja till sin hund? Varför har du börjat med det och är du nöjd med resultatet?
Svar
3
· Visningar
771
Senast: Sozzi
·
H
Övr. Hund hej! jo, det är så att jag kanske ska "bli med hund" om några år, och jag har några frågor. Vilken ras skulle kunna passa mig? två i min...
2
Svar
27
· Visningar
2 181
Senast: Hogwartsexpressen
·
Övr. Hund Är det någon som vet om de olika typerna av glucosamin är utbytbara? Ryktet säger att det finns människor som går på häst-glucosamin...
Svar
1
· Visningar
1 015
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Knepigt beteende Hundskrället är ju inomhus den värsta stalker som finns - är jag på toa så ligger han utanför och får dörrn i ryggen...
Svar
15
· Visningar
1 187
Övr. Hund ...när man är funktionär på Stora Stockholm: * Vaccinationsintyg? Men de ligger i bilen, och den står ju jättelångt bort! * Får...
2
Svar
25
· Visningar
2 355
Senast: Yvvi
·
E
Övr. Hund Jag undrar när man ska börja ge välling till valparna? Är nybörjare som ni förstår. Min pappis Flisan fick 3 valpar alla pojkar
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund På lördag skriver vi på fodervärdsavtalet och sen så har vi ÄNTLIGEN en hund i familjen igen. :bump: Det är en bedårande goldentik på...
Svar
17
· Visningar
1 111
Senast: Fidelin
·
M
Övr. Hund Kan man mäta hundens vikt? ungefär så som man gör med hästar. Om man endast kan väga dom, vart kan man då köpa våg?. Innan vi...
Svar
13
· Visningar
1 170
Senast: AnnikaS
·
H
Övr. Hund Min hund, en fd jakthund, nuvarnde sällskapshund. skall även använda han till utställning, agility och ev kantarellsök i framtiden...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: Clintan
·
Övr. Hund ..vara medlem i aktuell klubb om man ska ställa en inofficiell valpklass 6-9 mån? (skk behövs ju ej då..) Ursäkta en som inte har koll...
Svar
1
· Visningar
622
Senast: Smulis
·
Övr. Hund Jag börjar tröttna nu på min italienare som ff kissar inne, sista tiden nästan varje dag. Hon fyllde ett år i fredags. Historia: Jag...
Svar
11
· Visningar
1 473
Senast: Basilika
·
Övr. Hund Izor har fått strut på huvudet för han slickar sig hela tiden, då han fått inflammerad förhud. Vi var till veterinären idag och vi fick...
Svar
6
· Visningar
2 823
Senast: sussisus
·
Övr. Hund Är så frustrerad och arg just nu. Min hund är synnerligen väldresserad och gudasnäll, hon fungerar bra både lös och i koppel i...
Svar
1
· Visningar
797
Senast: Domino_s
·
Övr. Hund orginal jackan? Funderar på att köpa den. Verkar vara funktionell med många fickor, andasfunktion och vattentät. Någon som kan...
Svar
7
· Visningar
1 336
Senast: Smokey
·
Övr. Hund Jösses. Jul hemma (hos mamma) med mammas BC och en taxherre som mamma passar över helgerna. Två hanhundar, need I say more...
Svar
14
· Visningar
1 148
Senast: Smokey
·
Övr. Hund ja, som rubriken lyder ;) Loss, släpp, tack eller nåt liknande...
Svar
8
· Visningar
14 379
C
Övr. Hund Hus kan jag lära min hund att skälla på kommando? Jag hade även velat lära henne att morra på kommando, men jag har ingen aning om hur...
Svar
8
· Visningar
2 941
Senast: Nikkis
·
N
Övr. Hund hjälp mig nu funderar på en doggy i rasen amstaff... all hjälp och synpnkter är välkomna :D
2 3
Svar
45
· Visningar
11 363

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka