Han vill ha schäfer igen...

Sv: Han vill ha schäfer igen...

Då är ett ytterligare konstruktivt tips att alltid innan man svarar kolla datumet på tråden - det har hänt att gamla trådar dykt upp där föremålet för frågan faktiskt dött - och då känner man sig nog ganska besvärad om man får rådet att göra si eller så.

Goddag yxskaft är ett skämtsamt sätt att säga att någon svarar tokigt - kommer från ett gammalt skämt.

Sv: Han vill ha schäfer igen...

Då är ett ytterligare konstruktivt tips att alltid innan man svarar kolla datumet på tråden - det har hänt att gamla trådar dykt upp där föremålet för frågan faktiskt dött - och då känner man sig nog ganska besvärad om man får rådet att göra si eller så.

Goddag yxskaft är ett skämtsamt sätt att säga att någon svarar tokigt - kommer från ett gammalt skämt.

Nähäää?? Inte visste jag att det uttrycket var ett vedertaget skämt. *lika ironisk som du* :p

Du har en poäng.... men mitt svar var enkelt rent, utan fördomar och kan inte tas fel även om det skulle vara så att det har hänt tråkigheter sen inlägget lades in.

Sen som jag redan skrivit, jag lärde mig genom konstruktiv kritik. Tänkte inte på att titta på datumet då tråden såg ny ut då det var någon som "öppnat" den igen.

Någon mer som ska vara ironisk och dryg eller kan vi lägga detta bakom oss nu?

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Övr. Hund Minns ni att jag för två veckor sedan berättade att min pappas hund fick tas bort för en stor tumör på mjälten? Igår eftermiddag blev...
Svar
18
· Visningar
1 272
Senast: flugskit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka