Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund För att inte förstöra Liten_Ann`s tråd om problemet med hennes foderhund, så startar jag en ny med positivt resp negativt att vara foder...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 237
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund När valpen varit hemma drygt 3 dagar så lekte hon med en kamptrasa. Ruskade så att den snärtade in i ögat på henne. Då tittade det...
Svar
4
· Visningar
4 282
Senast: Aliide
·
S
Övr. Hund Jag har haft en puff men som numera bor hos min mamma, kunde inte ta med honom när jag flyttat av flera orsaker. Men nu har jag och...
Svar
14
· Visningar
1 142
Senast: Nominous
·
Hundträning Jag försöker ett antal gånger i veckan köra lite övningar inne i huset te x när man ändå diskar eller gör nåt annat så får hunden lite...
Svar
4
· Visningar
845
Senast: soffeloffan
·
L
Övr. Hund Har nu tagit beslutet att sälja min kärlek:( *snyft* men jag känner att de är de bästa för honom.. men vad ska man säga för pris? pengar...
Svar
8
· Visningar
1 193
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Sitter och undrar ifall jag ska slå veterinären en signal innan helgen eller vänta lite. Det kommer gult var ur bägge ögonen på min...
Svar
1
· Visningar
2 326
Senast: falukorw
·
F
Övr. Hund tycker det är dags att starta en tråd för alla oss på buke med Golden Retriever tikar och hanar! så in med bilder, info och ja, allt...
Svar
1
· Visningar
778
Senast: Fidelin
·
Övr. Hund När börjar ni ge vuxen mat till era små? Det var längesen jag hade en sån här ung hund så jag behöver friska upp minnet.
Svar
4
· Visningar
713
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Kenneln har skrivit kontrakt till nya valpägaren att de har första tjing på hunden om den ska säljas. När hunden är ett år säljs den...
Svar
11
· Visningar
1 308
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Min sambo och jag började diskutera foderpriser till hunden. Efter en kort efterforskning bland våra vänner förstår vi att priserna...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 027
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Här kommer en julhälsning från Stina, Wilma och Siri!
Svar
1
· Visningar
663
Senast: beppe400
·
Övr. Hund Finns det någon mer som har den korsningen? Ja det finns det ju såklart!:smirk: Jag har själv en sådan korsning, hon är väldigt lik en...
Svar
2
· Visningar
2 865
Senast: Vaniljvisp
·
M
Övr. Hund Vad har ni för info och delge mig av dem? Psyke och osv.. Som jag har förstått är det en arbetsvillig hund som passar lika bra i...
Svar
17
· Visningar
4 742
Senast: Zqathan
·
E
Övr. Hund Det är så att min mamma har två hundar, på lov och helger åker jag hem då jag pluggar på annan ort. Och de skäller så vansinnigt mkt...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: Basilika
·
N
Övr. Hund http://karlstad.expressen.se/nyheter/1.980250/vargen-at-sofies-hund Undrar hur frisk o sund den vargen är? För vad jag förstått ska...
Svar
14
· Visningar
1 467
Senast: Zaria
·
C
Övr. Hund Hej! Jag har en schäferhane som jag börjat fundera lite smått på att ev. kastrera, och skulle vilja höra om det är någon som har...
Svar
4
· Visningar
730
Senast: Lauri
·
U
Övr. Hund hur gammal och hemmastadd ska valpen vara innan man kan ta med dom till olika ställen typ stallet o så? hur länge ska man liksom vänta?
Svar
2
· Visningar
672
Senast: Smokey
·
M
Övr. Hund Jo nu nalkas det ju för den stora utställningen i Göteborg. Min fråga är om ngn utav er vet när Amstaffarna ska ställas ut? Dag och...
Svar
1
· Visningar
540
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Syrrans hund fick av oss en påse med 10 grisöron, men vi slog bara i en av dom. Först så ropade jag på han med han bara gick förbi...
2
Svar
32
· Visningar
1 878
R
Övr. Hund Allt känns så himmla tråkigt nu.. jag och hunden kommer ingen stans, vi står helt stilla i all utveckling... hadde tänkt att börja på...
Svar
5
· Visningar
741
Senast: peace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka