Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så i famtiden, när jag ska lämna iväg en hund på foder, dvs ta kullar på,så kommer jag inte skriva några avtal,hunden ska stå skriven på mig så jag kan hämta hem den om den far illa..
Ja självklart förstår jag.
Men vad jag blir förvånad över det är att hon skriver att det inte är frivilligit från hennes sida att låna ut sin tik.
Även om man får betalt så tycker ju jag att har man köpt sin valp för fullt valppris så ska och bör man själv bestäma om man vill eller inte vill låna ut sin tik för en kull
Nej jag får ta en kull innan uppfödaren nyttjar sin rätt ...
Det var en av anledningarna till att jag också ville köpa hunden och att jag heller inte riskerar att förlora hunden om vi börjar tjaffsa/bråka ....
Men jag kommer nog vänta tills uppfödaren nyttjar sin rätt tror jag, känns som en lite spänd situation då både jag och tiken är helt gröna ( förstår du ? )
Känns bättre om uppfödaren ( som kan sin sak ) tar första kullen och går allt bra och Zaga är en bra mamma så kan jag kanske ta en till kull ...
Ang ditt problem:
Jag förstår dig, det gör jag verkligen... Men jag som "fodervärd" skulle hela tiden vara så himla rädd för att göra "fel" i dina ögon, så att du bara hämtar hunden ... Jag skulle få prestationsångest och må jätte dåligt ..
Ja jag är också förvånad, jag får ju egentligen inte skriva i denna tråd
Jag äger ju min gris ...