Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

W
Övr. Hund Idag har vi varit ute på äventyr runt sjön. Diesel fick undersöka is ordentlig för första gången, mycket konstigt underlag tyckte han :p...
2
Svar
21
· Visningar
1 890
Senast: startpompe
·
Övr. Hund Vad vet ni om detta foder. Är det något ni rekomenderar. Någon som ger det till sin hund alt katt? Såg att dom har hemkörning och...
Svar
9
· Visningar
2 922
Senast: hasselby
·
C
Övr. Hund Har fått konstaterat att min hund har detta, upptäcktes i samband med analsäcksinflammation. Enligt min veterinär så kan han leva hela...
Svar
5
· Visningar
7 313
Senast: Clintan
·
Övr. Hund Om man avmaskar en hund med tex Axilur, som man ju ska ge 3 dar i rad, och man missar/glömmer sista dagen är hunden "avmaskad" då eller...
Svar
4
· Visningar
755
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Vad har ni att berätta om Rasen Basenji? En mycket god vänn till mig har tinget en Basenji valp, något av de sötaste jag sett men vet...
Svar
6
· Visningar
1 789
Senast: Frieserhäst
·
H
Övr. Hund Min Jämte har jtte mycket päls mellan trampdynorna under tassarna och jag undrar. vad är bäst? Att han har kvar det eller om jag...
Svar
10
· Visningar
2 194
Senast: wtf
·
Övr. Hund I dag vaknade jag med en sjuk hund. :( På en grada från 1 till 10 där 1 är frisk, ligger hon nog på en 5-6 :a. Hon har broblem med...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Cinta
·
Övr. Hund Vår lilla ambullvalp har fått spottkörtelinflammation.... Det började för några dagar sedan, troligtvis efter ganska tuff lek och ev en...
Svar
2
· Visningar
14 337
Senast: Gnist
·
I
Övr. Hund Vad ska ett bra hundfoder innehålla? Jag måste byta foder till min hund och det är så mycket man måste tänka på för att hunden ska må...
Svar
7
· Visningar
851
Senast: barajag...
·
M
Övr. Hund Snart lulebo, om sisådär fyra veckor :). Har kommit in vid LTU så det blir att ta sitt pick och pack och flytta 100 mil upp i landet...
Svar
4
· Visningar
1 536
Senast: Mariika
·
Övr. Hund Vad finns det för uppfödare... Har en vit herdehund på foder, utan stamtavla.... Försöker hitta hennes uppfödare...Någon som vet...
Svar
13
· Visningar
1 486
Övr. Hund Ja, idag ska jag få hit en hund som jag ska banta ner lite... eftersom att alla andra är så slö när det gäller att gå med hunden...
2
Svar
22
· Visningar
2 347
Övr. Hund Om enhund är konstaterat allergisk mot t ex kvalster så kan man ju prova att ge hyposensibiliseringssprutor, idag med ganska goda...
Svar
4
· Visningar
3 116
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Slänger ut en tråd utifall att nån bor i närheten av Ansmark 1 mil söder om Umeå eller känner någon. Min brorsa, hans tjej, hennes...
Svar
10
· Visningar
1 124
Senast: Zqathan
·
T
Övr. Hund Hur tar man sig enklast till Åbo eller Helsingfors ifrån Stockholm med hund? Och vad kostar det om man inte bokar långt innan. Ska åka...
Svar
8
· Visningar
936
Senast: Trolltyg
·
Övr. Hund Hur gamla tycker ni att en hund skall vara innan man parar den första gången...? Hunden i fråga är en vit herdehund....(enligt vad vi...
Svar
11
· Visningar
1 147
Senast: Domino_s
·
W
Övr. Hund Jag misstänker att min 8,5-åriga tik kan ha fått livmoderinflammation och försöker just nu få tag på en veterinär, men under tiden...
2
Svar
21
· Visningar
5 959
Senast: Kalinsi
·
N
Övr. Hund Hur var era tikar före, under och efter första löpet? Vilka var de första tecknen på att hon skulle löpa? Förändrades hon något efteråt...
Svar
4
· Visningar
2 162
Senast: EmelieR
·
Övr. Hund Var på hundutställning för några veckor sedan och ramlade över en, i mitt tycke, underskön hund! Fick veta att det var en av rasen...
2
Svar
21
· Visningar
4 237
Senast: Del_Coraceros
·
I
Övr. Hund Hon har den rätta taktiken och passsar utmärkt som annfallare:rofl: Hon väntar alltid på rätta tillfället:angel:
Svar
2
· Visningar
717
Senast: Novanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka