Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Har nu tagit beslutet att sälja min kärlek:( *snyft* men jag känner att de är de bästa för honom.. men vad ska man säga för pris? pengar...
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Sitter och undrar ifall jag ska slå veterinären en signal innan helgen eller vänta lite. Det kommer gult var ur bägge ögonen på min...
Svar
1
· Visningar
2 328
Senast: falukorw
·
F
Övr. Hund tycker det är dags att starta en tråd för alla oss på buke med Golden Retriever tikar och hanar! så in med bilder, info och ja, allt...
Svar
1
· Visningar
778
Senast: Fidelin
·
Övr. Hund När börjar ni ge vuxen mat till era små? Det var längesen jag hade en sån här ung hund så jag behöver friska upp minnet.
Svar
4
· Visningar
717
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Kenneln har skrivit kontrakt till nya valpägaren att de har första tjing på hunden om den ska säljas. När hunden är ett år säljs den...
Svar
11
· Visningar
1 313
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Min sambo och jag började diskutera foderpriser till hunden. Efter en kort efterforskning bland våra vänner förstår vi att priserna... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 030
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Här kommer en julhälsning från Stina, Wilma och Siri!
Svar
1
· Visningar
664
Senast: beppe400
·
Övr. Hund Finns det någon mer som har den korsningen? Ja det finns det ju såklart!:smirk: Jag har själv en sådan korsning, hon är väldigt lik en...
Svar
2
· Visningar
2 866
Senast: Vaniljvisp
·
M
Övr. Hund Vad har ni för info och delge mig av dem? Psyke och osv.. Som jag har förstått är det en arbetsvillig hund som passar lika bra i...
Svar
17
· Visningar
4 742
Senast: Zqathan
·
E
Övr. Hund Det är så att min mamma har två hundar, på lov och helger åker jag hem då jag pluggar på annan ort. Och de skäller så vansinnigt mkt...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: Basilika
·
N
Övr. Hund http://karlstad.expressen.se/nyheter/1.980250/vargen-at-sofies-hund Undrar hur frisk o sund den vargen är? För vad jag förstått ska...
Svar
14
· Visningar
1 468
Senast: Zaria
·
C
Övr. Hund Hej! Jag har en schäferhane som jag börjat fundera lite smått på att ev. kastrera, och skulle vilja höra om det är någon som har...
Svar
4
· Visningar
730
Senast: Lauri
·
U
Övr. Hund hur gammal och hemmastadd ska valpen vara innan man kan ta med dom till olika ställen typ stallet o så? hur länge ska man liksom vänta?
Svar
2
· Visningar
674
Senast: Smokey
·
M
Övr. Hund Jo nu nalkas det ju för den stora utställningen i Göteborg. Min fråga är om ngn utav er vet när Amstaffarna ska ställas ut? Dag och...
Svar
1
· Visningar
540
Senast: Flo-Jo
·
Övr. Hund Syrrans hund fick av oss en påse med 10 grisöron, men vi slog bara i en av dom. Först så ropade jag på han med han bara gick förbi... 2
Svar
32
· Visningar
1 880
R
Övr. Hund Allt känns så himmla tråkigt nu.. jag och hunden kommer ingen stans, vi står helt stilla i all utveckling... hadde tänkt att börja på...
Svar
5
· Visningar
743
Senast: peace
·
Övr. Hund Vad vill ni hinna med i erat hundliv? Vilka drömmar har ni? "Vet" ni vad ni absolut ska göra? Jag "ska" äga minst en Pumi och en...
Svar
12
· Visningar
959
Senast: soffeloffan
·
Övr. Hund Gick jättebra, som jag trodde, men som alla varit extremt nervösa för. :p Det roliga var att min lilla fick göra som hon ville, för...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Ishtar
·
W
Övr. Hund Någon som ska dit och ställa? :) Jag ska dit och ställa Diesel på lördagens vinnarutställning.
Svar
9
· Visningar
852
Senast: Rotterö
·
A
Övr. Hund Vilka av er har hemsidor till sina teligar? Finns ju så mkt som man vill visa så jag antar att det finns några som har det:) //Camilla
Svar
19
· Visningar
1 148
Senast: Zewz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka