Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag skaffade mig en hund (Sam) för snart fyra år sedan. Uppfostrade den helt själv, men flyttade hem...
Svar
3
· Visningar
1 853
Senast: Lottch
·
R
Övr. Hund Funderade idag på om jag är en självklar ledare för min hund.. ni får säga vad ni tycker! I dag på promenaden hadde jag honom lös...
Svar
3
· Visningar
795
Övr. Hund ... har ni några erfarenheter av det? Jag överväger att ta in en delägare på en av mina tikar som är tänkt för avel, men vet inte hur...
Svar
4
· Visningar
2 296
Senast: pumah
·
Övr. Hund Vårat val står nu mellan Soft Coated Wheaten Terrier och Lagotto Romagnolo. Var på Sofiero i helgen och tittade på båda raserna = vi kan...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 167
Senast: Terja
·
Övr. Hund Ja. Det finns ju så otroligt många tevliga raser. Det finns ju så många som man vill ha. Men det känns väl som att jag ev. bör hitta en...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 936
Senast: Apache
·
L
Övr. Hund Jag brukar belöna med godis eller leksak när jag tränar med hunden, oftast blir det godis för hon blir lite för uppspelt av leksaker...
Svar
8
· Visningar
862
Senast: Mysgrisen
·
B
Övr. Hund En av våra hundar är ruskigt mager det är en tik på 2 år hon har varit sjuklig sedan 1 års ålder (hals problem). Givetvis har hon blivit...
Svar
19
· Visningar
1 393
Senast: Red_Chili
·
T
Övr. Hund Om en tik har haft valpar, när kan man då beräkna att hon löper efter det? Möjligen så utvecklar jag min fråga då jag fått lite svar.
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Trolltyg
·
M
Övr. Hund ...Det kunde ha slutat riktigt illa för Kenzo i lördags. Satt i vardagsrummet och hörde hur de rasslade till i köket, gick ut och såg...
Svar
7
· Visningar
1 208
Senast: Mariika
·
K
Övr. Hund allt gick så fort.. killen skulle gå ut med hundarna på en kvällsrunda igår kväll/natt då han jobbar em och jag förmiddag. plötsligt...
2
Svar
29
· Visningar
3 389
Senast: KungTulle
·
Övr. Hund Är det någons killnad på de glukosamin-preparat som finns för häst, och de för hund?
Svar
3
· Visningar
600
Senast: Ambra
·
Övr. Hund Har ju som en del säkert sett en vavva-valp. Han är 4 månader och jag har haft honom i en. Han brukar anpassa sig snabbt & bra till nya...
Svar
7
· Visningar
1 178
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Jaha.. Det blir ingen jul i år! Tågbiljetterna ligger betalda på köksbordet och julklapparna är köpta. Men idag, fem dagar innan vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 018
Senast: YlvaG
·
E
Övr. Hund Ja? är det nån som har med treveler in time ( rasmus) I stamtavlan skriiiiiv och lägg ut bilder såhär ser han ut ...
Svar
11
· Visningar
900
Senast: Emma_lillan
·
Q
Övr. Hund Jag hade vart tacksam om ni/du hade kunnat skriva några råd om valp, tex ; 1foder?, 2"grund"träning (sitt,ligg,fot,inte dra i...
Svar
6
· Visningar
1 018
Senast: Qwuaz
·
Övr. Hund En uppfödare sa att nästan alla vavvor måste dra ut nån mjölktand hos veterinären, men jag kan inte minnas att vi hade alls många inne...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: Vaniljvisp
·
M
Övr. Hund Vill bara önska alla en GOD JUL OCH ETT ÄNNU BÄTTRE GOTT NYTT 2008..... Kramar lilla mig..... sköt om Er o de närasta o...
Svar
4
· Visningar
645
Senast: Lillan86
·
Övr. Hund Hur fäller rottiasr sin päls? Hela tiden, eller nån gång/år? Våran 5 månader rottiskille fäller nästan som hästarna på våren! :o Är...
Svar
5
· Visningar
1 033
Senast: Rotterö
·
H
Övr. Hund Vill kastrera min tik när ekonomin tillåter, detta pga av att hon påverkas mycket av sina hormoner, blir väldigt skendräktig etc. Har på...
Svar
8
· Visningar
1 143
Senast: heylan
·
N
Övr. Hund Vi har ett litet delikat problem här hemmavid... För ett par år sedan kom en missbrukare på besök när vi hade fest. Folk stod ute på...
Svar
15
· Visningar
1 214

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Remisser 1177
  • *Ulvlek* Melodifestivalen goes Byhåla!
  • Appar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka