Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Trådidén är snodd från ett annat hundforum, fast här är det min italienare som jazzar! :D http://www.elfyourself.com/?id=1532796263
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Basilika
·
Övr. Hund Ja, jag vet att det finns tusen och en trådar om just hundnamn, men jag är ute efter något alldeles speciellt :D Jag letar efter...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
34 371
Senast: Långnos
·
Övr. Hund Nu vill jag veta mer om dem! :bump: Vad jag förstått så finns det 4 olika raser (typer?) av Belgisk vallhund. Är det någon som har...
2
Svar
31
· Visningar
4 125
Senast: Fila_90
·
Övr. Hund Jag har haft problem av och till med att min vovve envisas med att äta andra hundars avföring, men nu har det eskalerat och bara blivit...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: soma
·
T
Övr. Hund Hej! Jag behöver lite tips om när jag ska börja på allvar med min valp på 5 månader. Hon kan redan sitt, ligg, stanna, rulla runt, tass...
Svar
10
· Visningar
939
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Nu kom jag från min långpromenad. Vi bor på landet. En gård alra längst in i skogen. Dom har en liten jackrassel. Jag kommer gående...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 161
Övr. Hund alltså jag håller på bli gaaaalen!! ena hunden smaskar fan hela nätterna när han sover. och han har börjat med det för några veckor...
2
Svar
24
· Visningar
18 272
·
L
Övr. Hund Finns säkert redan massor av trådar om detta men hur ska man orka läsa igenom alla sidor.........?Brukar ni ge era hundar matrester?Det...
Svar
19
· Visningar
1 238
·
Övr. Hund Och hur många hundar har ni? Själv bor jag på ca 15 kvadrat och har två bearded collies. Finns det hjärterum så finns det stjärterum...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 291
Senast: Nasicornis
·
Övr. Hund Varken min eller grannens hund vill dricka vårt kranvatten (kommunalt vatten). Min hund dricker väl möjligtvis om jag precis diskar...
Svar
1
· Visningar
1 076
Senast: Zita
·
T
Övr. Hund Till Jadeiz Det måste väl i rimlighetens namn vara helt O.K. att spinna vidare på en redan befintlig tråd-problematiken i tråden...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: diartistakasha
·
P
Övr. Hund Hur ska buken kännas hos en frisk valp? Hur får den absolut inte kännas?
Svar
3
· Visningar
1 097
Senast: soma
·
Övr. Hund Vilka ska till Nordiska vinnarutställningen på stora stockholm 14-15/12?? Vilken ras ska ni ställa? och hur ser ni ut? :angel: Sen...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
6 055
Senast: Ishtar
·
L
Övr. Hund Jag är fodervärd, åt en sk uppfödare som ej är medlem i skk, utan enbart i Blandis..... ( lätt att vara efterklok) Har haft tiken...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
10 347
Senast: liten_ann
·
N
  • Låst
Övr. Hund Våran 10veckors valp har en jobbig o lite otäck ovana. När man tex ligger i soffan eller sitter på golvet kan ha få för sig att hoppa...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
38 510
Senast: Jadzia
·
O
Övr. Hund hej nu är det dags för oss i sommar att skaffa en sheltie och vi kollar ungefär hur mycket det kostar och vilken kennel ni köpte den...
Svar
3
· Visningar
787
Senast: elmelts
·
Övr. Hund Jag har en vit hund (american akita) och hon är ju med överallt vilket resulterar i en väldigt skitig vit hund..... :angel: Inte blir...
Svar
19
· Visningar
6 013
Senast: Bismark
·
L
Övr. Hund min ena tik har fått en liten spricka i sin trampdyna. det är inte djupt, men blöder :( såret är ca 5 mm långt. jag tänkte ha på...
Svar
5
· Visningar
1 713
Senast: lundborg
·
Övr. Hund Blir lite fundersam över många inlägg och trådar som jag läst då och då under min bukepriod. Så fort någon vill ha en hund som inte...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 758
Senast: linsen__
·
S
Övr. Hund Jag har länge velat ställa ut min hund. Det är en goldenretviver tjej på snart 2 år och hon har stamtavla. men hur går man tillväga...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Trani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Räkna ut kaloriintag?
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna