Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Inte nu igen!! Jag blir galen, råkar ha en av världens snuskigaste hund! Han passar på i alla olägliga tillfällen som finns:( Han...
Svar
16
· Visningar
2 101
Senast: Cornelia
·
L
Övr. Hund Har en blandis på 9 månader o undrar på ett ungefär hur mycket/vad de ska kunna vid denna ålder.Då tänker jag först o främst på...
Svar
5
· Visningar
1 059
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund För relativt otränad hund + matte, för att komma iform för vandring till sommaren. Planerar en utflykt till sommaren, vandring ett par...
Svar
7
· Visningar
1 448
Senast: PIRU
·
P
Övr. Hund När vi fick våran cairnterriervalp den 2 december (då 8 veckor) så var hon jätteduktig med att kissa och bajsa på tidningarna. Ibland...
Svar
13
· Visningar
1 077
Senast: Catthhh
·
Övr. Hund Jag har en blandis på 2 år o 8 mån som alltid vart väldigt dålig på o äta, han är en blandning mellan golden o irlänsk setter så han e...
Svar
6
· Visningar
931
Senast: Catthhh
·
P
Övr. Hund Finns juh x-antal ras-trådar..... Tänkte att jag har inte sett någon mastiff-tråd så de väl dags?:angel: hade varit kul att se er...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 980
Senast: BancoB
·
N
Övr. Hund Nån mer än jag har som älskar reptiler? Gillar alla djur men har för kärlwk till reptiler, Primater, hundar och fåglar. Har haft turan...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 187
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Här kommer en liten julhälsning från mig och mina två hundar här i söder. Vi kommer att flytta nu i helgen och ha ett internetuppehåll...
Svar
5
· Visningar
829
·
L
Övr. Hund Min hund är en "mördarhund":crazy:Nja,inte riktigt så hemskt är det men det här med leksaker.Vad ger ni era hundar att leka med?Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 006
Senast: liljekonvall
·
G
Övr. Hund Mammas älskade lilla korthårstax är iväg på parning just nu, och mamma är jätte-exalterad, det är hennes (och hundens..) första...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: matador
·
Övr. Hund Kommer man in på sin nummerlapp båda dagarna på Stora Sthlm? Tänkte gå och shoppa imorgon då jag tror det blir svårt att hinna på...
Svar
3
· Visningar
634
Senast: falukorw
·
J
Övr. Hund Sätt gärna in era bilder på era hundar då de leker sjläva eller med sina kompisar:). Alltid kul att se bilder. Här kommer min kille...
2
Svar
36
· Visningar
4 217
·
S
Övr. Hund när börjar man träna en hasky och vad börjar man med
2
Svar
31
· Visningar
2 559
Senast: stars
·
H
Övr. Hund :eek: Var ute med mina hundar idag i skogen. Mina var kopplade och vi bara gick och myste lite. Och så hördes ett brak och fram flyger...
2
Svar
26
· Visningar
2 295
Senast: Rotterö
·
A
Övr. Hund jag har äntligen fått plats på en kurs i sök som startar om lite mer än 1 månad, det är en nybörjarkurs och både jag och hunden är helt...
Svar
15
· Visningar
1 191
Senast: Annapanna
·
G
Övr. Hund okej, pappa har lämnat mej med två dvärgsnauser (stavning?) är inga problem med dom, förrutom borstningen, hur fasiken fixar man det...
Svar
6
· Visningar
1 469
Senast: Galore
·
Övr. Hund Har ni tagit några julkort på era hundar?
Svar
15
· Visningar
1 098
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Är det någon som skall till Helsingfors i helgen på finsk vinnare? Skall ställa Beda och Josefine på söndag, hoppas på att Josefine...
Svar
16
· Visningar
1 095
Senast: Spói
·
D
Övr. Hund Ett problem som jag aldrig varit med om tidigare har dykt upp nu... Förut behövde vi inte ens tänka på detta, men nu, hur ska man bli av...
Svar
5
· Visningar
786
Senast: dorisdoris
·
M
Övr. Hund Jag tänkte sätta igång och lära våran jycke lite med spårning och sök och sånt och tänkte mest höra om någon vet om det finns bollar...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 555

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat