Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ni som har cocker eller springer, jag är lite nyfiken på hur stora era hundar är? Själv har jag en stor engelsk springerhane, 56 cm i...
Svar
6
· Visningar
790
Senast: Duvan
·
L
Övr. Hund Börjar redan känna mig tjatig här men jag vill ha alla era råd,tips o kunskaper för att jag älskar min hund o vill att hon ska må så bra... 2
Svar
37
· Visningar
5 191
Senast: LIA
·
Övr. Hund Hej! Hoppas inte ni glömt mig. Har ju inte varit här på ett tag. Jag måste nämligen sitta ute på min altan och surfa = kallt och inte så... 2
Svar
21
· Visningar
2 004
Senast: Neverdie
·
Övr. Hund Numera kastreras ju hanhundar ofta, men tikar görs det också sterilseringar av dessa? Vi har en rälig bitch som har pms 1 månad innan...
Svar
9
· Visningar
1 752
Senast: Bebben
·
P
Övr. Hund Någon annan här som har en cairnterrier och vill berätta lite om denna? :love:
Svar
2
· Visningar
827
Senast: boccia
·
Övr. Hund Hur mycket "får" man uppfostra en valp som är väldigt framåt och orädd vad gäller bita på saker och händer? Skälla mot nya saker och...
Svar
16
· Visningar
12 476
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Någon som har en sådan hund?? Vet inte om det stavas som jag har skrivit det.. Lägg in en bild på den i så fall :bump: Jag har haft...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: linsen__
·
L
Övr. Hund Hej igen.. efter en tids bukeuppehåll. Jag har en Dvärgschnauzer på 7 månader som alltid lyckas få hemska tovor i skägget, övriga...
Svar
18
· Visningar
2 899
Senast: Lidl
·
Övr. Hund Tog lite kort under promenaden idag. Skaffade ny kamera i somras, försöker ännu lära mig allt om den :)
Svar
5
· Visningar
768
Senast: _moa_
·
Z
Övr. Hund Jag har hittat en strävhårig tax utan halsband, märkt i örat men det är svårt att se alla siffrorna. Har kollat lite på SKK:s hunddata...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: ZitaGolden
·
Övr. Hund Vill bara visa en bild på mina två busar (Axel till vänster och Betty till höger) som ligger och myser i hundsoffan. De älskar när vi...
Svar
4
· Visningar
771
Övr. Hund Vad är egentligen standard att "ge rabatt" vid eventuella skönhetsfel? Hur många tusenlappar är tex fel bett värt? Eller att bara en... 2
Svar
20
· Visningar
2 222
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Hur fungerar det med klicker träning? Köpte en klicker men bruksanvisningen står bara på tyska:o Min lille omplacering lyssnar...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: TinyWiny
·
S
Övr. Hund Hittade ingen tråd om detta, så jag startar en! Tänkte åka dit en sväng idag (ute lite sent, jag vet, men jag kom på att den existerar...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: Smulis
·
F
Övr. Hund Inte nu igen!! Jag blir galen, råkar ha en av världens snuskigaste hund! Han passar på i alla olägliga tillfällen som finns:( Han...
Svar
16
· Visningar
2 113
Senast: Cornelia
·
L
Övr. Hund Har en blandis på 9 månader o undrar på ett ungefär hur mycket/vad de ska kunna vid denna ålder.Då tänker jag först o främst på...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund För relativt otränad hund + matte, för att komma iform för vandring till sommaren. Planerar en utflykt till sommaren, vandring ett par...
Svar
7
· Visningar
1 449
Senast: PIRU
·
P
Övr. Hund När vi fick våran cairnterriervalp den 2 december (då 8 veckor) så var hon jätteduktig med att kissa och bajsa på tidningarna. Ibland...
Svar
13
· Visningar
1 079
Senast: Catthhh
·
Övr. Hund Jag har en blandis på 2 år o 8 mån som alltid vart väldigt dålig på o äta, han är en blandning mellan golden o irlänsk setter så han e...
Svar
6
· Visningar
931
Senast: Catthhh
·
P
Övr. Hund Finns juh x-antal ras-trådar..... Tänkte att jag har inte sett någon mastiff-tråd så de väl dags?:angel: hade varit kul att se er... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 981
Senast: BancoB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Budget samt tid för hund