Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I villaområdet där vi bor, använder grannarna cirka en månadslön vardera varje Nyår på Raketer av diverse extrema sorter. Vid tolvslaget...
2
Svar
22
· Visningar
2 515
Senast: Reykur
·
Övr. Hund Nu har de flyttat till sina nya hem, de små röda och jag har äntligen lyckats få in lite bilder på min "lånedator" så här kommer de..
Svar
16
· Visningar
1 261
Senast: horselove
·
Övr. Hund ..Jag frågan är ju den...jag har ju flexi :D ...men kalla r ju im min hund såklart som en duktig hundägare...SAMMA som jag gör med han...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Bebben
·
D
Övr. Hund Hej, jag är ny medlem här. Jag har en dalmatinertik på 1 år. Jag funderar över val av nästa hund. Som det absolut inte är bråttom...
Svar
8
· Visningar
3 449
Senast: xaheena
·
N
Övr. Hund någon som vet vad mjölkskorv på valpar är och hur dessa små liv blir drabbade.
Svar
3
· Visningar
3 121
Senast: nickedocka
·
K
Övr. Hund Skulle behöva lite tips.. min lilla schäferpojke på 4 månader har kommit på ett litet hyss.. Eftersom jag just nu är hemma hela...
2
Svar
22
· Visningar
1 871
Senast: Kiowa_
·
Övr. Hund Min vovve har sen efter kastringen behövt gå ut o kissa mycket oftare. Han dricker inte mer, men verkar nästan tvungen o kissa oftare...
Svar
2
· Visningar
2 621
Senast: raggarn
·
Övr. Hund Så härligt! Våran hund älskar att bada:d Här är mina bidrag: Simmar: Lite trött: Vadå, får jag inte bada mera?
2
Svar
28
· Visningar
2 237
Senast: jappisen
·
Svar
19
· Visningar
1 950
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=G6AbP8vTocU&feature=related
Svar
8
· Visningar
1 170
Senast: Only_Me
·
Övr. Hund Jag har inte fått nån ägaranmälan som man brukar få när man köper valp.. Vet inte ens om han är anmäld till jsv alls, och isåfall om han...
Svar
6
· Visningar
1 032
Senast: Lenis
·
R
Övr. Hund Vi fick hem våran söta jr valp för två veckor sedan.:love: Och vår katt och hunden fick hälsa på varandra, de gick bra. MEN, vår...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Zita
·
Övr. Hund jaa vad ska jag säga?? ska man gråta eller skratta åt dem små finurliga jävlarna?? :devil: idag när jag kom hem efetr att ha pluggat...
2
Svar
27
· Visningar
2 528
Senast: Neverdie
·
Övr. Hund :rofl: Jag förklarade hur man ska lära hunden vänta & varsågod när man går in genon dörren (bor en trappa upp i lägenhetshus) , och att...
Svar
12
· Visningar
1 205
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund ja, gör ni nåt speciellt? typ stänger in hunden i ett speciellt rum, tar bort saker, har på radion.. jag kan tänka mig attd et är...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 207
Övr. Hund :devil::devil: precis nu så har jag fått min lilla kines som är livrädd för stora hundar att slura göra utfall, så jäkla skönt! slippa...
Svar
5
· Visningar
793
Senast: Kiowa_
·
Övr. Hund Har en goldenhane på snart 4 månader som dom sista dagarna ätit dåligt. Hällde över hundmat från säcken till tunnan idag och ganska...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: Gunillas
·
S
Övr. Hund Wilton har en histiocytom (en godartad sk unghundstumör läs mer på: http://www.veth.se/article_detail.php?ID_article=31054 ). Den kom...
Svar
1
· Visningar
762
Senast: Saybia
·
D
Övr. Hund Undrar om det finns någon "smärtgräns" när det gäller vikt av tikar som skall ha valpar?? Har en väninna med en väldigt liten dvärgtik...
Svar
3
· Visningar
1 032
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Vi har ju precis fått hem vår lilla tös :love::love: Och jag funderade lite på vad andra hittar på med sina valpar. Hur gamla är er...
Svar
19
· Visningar
1 405
Senast: AnnikaS
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka